SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: Rask efter Marts 19, 2007, 08:05:17 pm
-
Det er sket meget gennem tiden - bare ikke med farven :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=z2zTAQ9Fr_s
-
Fed demo :thumbsup:
-
Der kan man da virkelig se udviklingen ... ikke nogen ringe demo !
-
genialt.... fedt at se de små ændringer blive visualiseret
Fuck hvor er den fed ca. 50 sekunder inde i filmen :D
-
genialt.... fedt at se de små ændringer blive visualiseret
Fuck hvor er den fed ca. 50 sekunder inde i filmen :D
Tja... Jeg syntes årgang 1991 og 1996 er de fedeste....
-
Fed demo :thumbsup:
x2
-
Sejt!
Jeg kan nu bedst li' 2006/2007 modellerne. :mrgreen:
-
:lol:Jeg syntes sku den fra 86' ligner min model :lol:
-
Sejt!
Jeg kan nu bedst li' 2006/2007 modellerne. :mrgreen:
X 2 :D
-
Sejt!
Jeg kan nu bedst li' 2006/2007 modellerne. :mrgreen:
X3 8)
-
Det er fanme et cool design der er på '06 '07 modellerne, er dog ikke den store fan af udstødningen :undecided:
-
Det er fanme et cool design der er på '06 '07 modellerne, er dog ikke den store fan af udstødningen :undecided:
Hvorfor egentlig ikke? Uanset hvordan man vender og drejer det, så er udstødningen en komponent, som skaber en vægtmæssig ubalance på en motorcykel. Jo mindre og lettere man kan gøre den, og jo tættere man kan flytte den hen mod cyklens tyngdepunkt, des bedre. Så som Suzuki har valgt at gøre det på de nye GSX-R 750 er da den eneste rigtige vej at gå (lige på det punkt har Buell fat i noget af det rigtige...).
Men er man ikke tilfreds med den originale, kan man jo altid vælge en Yoshimura R55... :wink:
(http://store.yoshimura-rd.com/websites/999/images/R55_ITEM.jpg)
Og her er lige en Dyno-run med den:
(http://img.youtube.com/vi/lv2kzTj0VZo/2.jpg) (http://www.youtube.com/watch?v=lv2kzTj0VZo&NR)
-
Sejt!
Jeg kan nu bedst li' 2006/2007 modellerne. :mrgreen:
Det kan jeg også... Men en 98er nu også fjong :mrgreen:
-
Jo mindre og lettere man kan gøre den, og jo tættere man kan flytte den hen mod cyklens tyngdepunkt, des bedre. Så som Suzuki har valgt at gøre det på de nye GSX-R 750 er da den eneste rigtige vej at gå (lige på det punkt har Buell fat i noget af det rigtige...).
Men er man ikke tilfreds med den originale, kan man jo altid vælge en Yoshimura R55... :wink:
Jeg kan kun give dig ret, men selvom det er den bedste placering af potten, behøver den jo ikke ligne noget fra Startrek men kan gøres meget pænere med, som du selv skriver, Yoshimura :thumbsup:
-
Det er fanme et cool design der er på '06 '07 modellerne, er dog ikke den store fan af udstødningen :undecided:
Hvorfor egentlig ikke? Uanset hvordan man vender og drejer det, så er udstødningen en komponent, som skaber en vægtmæssig ubalance på en motorcykel. Jo mindre og lettere man kan gøre den, og jo tættere man kan flytte den hen mod cyklens tyngdepunkt, des bedre. Så som Suzuki har valgt at gøre det på de nye GSX-R 750 er da den eneste rigtige vej at gå (lige på det punkt har Buell fat i noget af det rigtige...).
Men er man ikke tilfreds med den originale, kan man jo altid vælge en Yoshimura R55... :wink:
(http://store.yoshimura-rd.com/websites/999/images/R55_ITEM.jpg)
Og her er lige en Dyno-run med den:
(http://img.youtube.com/vi/lv2kzTj0VZo/2.jpg) (http://www.youtube.com/watch?v=lv2kzTj0VZo&NR)
intet mindre end en flammekaster! :afro: