SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: Søren F efter Marts 22, 2007, 10:23:56 pm
-
Hej!
I min instruktionsbog står der noget om at tankindikatoren begynder at blinke når der er (vistnok) 4 liter tilbage... og går så til konstant lys ved 2 liter.......Hvordan virker det på I andres knallerter (altså: virker det overhovedet?!?)??
Min blinker godtnok lidt, før den går på konstant lys. Men det svarer vist mest til at indholdet i tanken skvulper lidt.
Nu ligger bogen jo HELT ude i skuret, så detaljerne er ikke helt med - men det er noget jeg har undret lidt på her i vinter - og garantien udløber i løbet af i år....
-
Hmmm... Det var kun på oldschool modellerne, så den funktion findes ikke på de kantede udgaver.
Hvordan det kan være det står i din manuel er vel en svipser fra Suzuki´s side. :rolleyes:
-
Det virker nu fint på min K6, med blink og konstant lys ved ca 4 og 2 liter benzin :D
-
Det virker nu fint på min K6, med blink og konstant lys ved ca 4 og 2 liter benzin :D
Min SV1000SK6 virker også fint med det system... :D
-
På min K3'er kan den ikke blinke men kun lyse konstant.
-
På min K3'er kan den ikke blinke men kun lyse konstant.
Ditto!
-
:oops: jeg vidste ikke at de åbenbart har lavet det igen på de senere modeller. :undecided:
Nå men det er der ikke på K3 modeller... :|
-
På min K3'er kan den ikke blinke men kun lyse konstant.
Ditto!
X2
-
Min blinker også v/4l - lyser v/2.... det er en K6'er
:afro:
-
Har været oppe og vende før:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=2798.0 (http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=2798.0)
-
:oops: jeg vidste ikke at de åbenbart har lavet det igen på de senere modeller. :undecided:
Nå men det er der ikke på K3 modeller... :|
Min K3'er både blinker (omkring de 4l) og lyser (omkring de 2l) :thumbsup:
-
:oops: jeg vidste ikke at de åbenbart har lavet det igen på de senere modeller. :undecided:
Nå men det er der ikke på K3 modeller... :|
Min K3'er både blinker (omkring de 4l) og lyser (omkring de 2l) :thumbsup:
mon ikke det bare er din model det ikke er på :wink:
-
:oops: jeg vidste ikke at de åbenbart har lavet det igen på de senere modeller. :undecided:
Nå men det er der ikke på K3 modeller... :|
Det er heller ikke på K4 modellen, i hvertifælde ikke på min
den kan da godt gå ud igen lige når den er begyndt at lyse men ellers lyser den bare konstant ind til den render tør :tie:
-
Jeg har lavet et scan af brugervejledningen som beskriver lidt om brændstofindikatorlys, min instruktionsbog er fra novenber 2004.
-
Det kan da godt være at jeg skulle prøve at finde min instruktionsbog og læse lidt om hvordan min så skal virke, for den har sgu aldrig blinket :huh:
-
Kan se at din instruktionsbog er på dansk. Med min nye SVérfulgte der kun en tysk med. Skal da vist lige snake med frhandleren.... :shock:
-
Kan se at din instruktionsbog er på dansk. Med min nye SVérfulgte der kun en tysk med. Skal da vist lige snake med frhandleren....
Så skal jeg ikke klage - jeg har en DK manual til en S'er, selvom min er en N..... Mærkeligt at der ikke er styr på noget så simpelt......
Nå: Længe leve Suzuki - så længe de fortsat bruger krydskærv, kan vi få en billig knallert. Så må vi finde ud af detaljerne siden...
-
Kan se at din instruktionsbog er på dansk. Med min nye SVérfulgte der kun en tysk med. Skal da vist lige snake med frhandleren.... :shock:
Ja det skal du, forhandleren kan uden problemer skaffe instruktionsbogen på dansk. :)
-
Længe leve Suzuki - så længe de fortsat bruger krydskærv, kan vi få en billig knallert.
De skulle simpelthen ha' nogen på lampen for dét stunt! Og så er skruerne tilmed lavet af blød lakrids!
-
Længe leve Suzuki - så længe de fortsat bruger krydskærv, kan vi få en billig knallert.
De skulle simpelthen ha' nogen på lampen for dét stunt! Og så er skruerne tilmed lavet af blød lakrids!
:D - hehe :)
-
Jeg har forsøgt at trække tiden lidt ud fra at lampen begynder at blinke indtil jeg rent faktisk tanker...men selv om jeg strækker den lidt, så kan jeg ikke hælde mere på tanken end ca. 11 liter.
Er det ikke lige lovlig tidligt at den begynder at blinke ? Ved godt , at det var et problem, hvis det var for sent at den begynder at linke istedet for.
Kan i den forbindelse oplyse, at det er en 650k6, som på nuværende tidspunkt har gået 500 km...og under indkøring (hvor jeg kører møj pænt) har den gået lidt over 20 km pr. liter.