SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: Grand Danois efter Marts 28, 2007, 03:28:52 pm
-
Hej..
Hvor er det lige at jeg "piller" oxygen censoren fra ??
Er der een der gider smide en "how to" op....
Mvh
GD
-
Jeg har desværre ikke en "how to", endsige viden om hvilket ben det er du skal sløjfe uden om da det var fagfolk der gjorde det på min men jeg undrer mig over hvorfor du vil det ?
Er det i forbindelse med montering af powercommander ?
-
Har fundet ud af det
Den korte forklaring er : af præcis samme årsag, som er grunden til det, når man monterer en powercommander...
Den lidt længere forklaring er : "sprøjten" får info fra censoren om, om der bliver givet for meget / for lidt benzin (i forhold til nogle normer for udstødningsgasser vistnok)
men informationerne behandles enten ikke hurtigt, eller præcist nok (med små-huggende motorgang tilfølge) da der altid vil blive givet for meget eller for lidt benzin -- lidt a la, nu er det for lidt...det var for meget...nu er det for lidt igen... for meget igen...osv.
mvh
GD
-
Kører din ECU så på nødprogram nu eller?
-
Kører din ECU så på nødprogram nu eller?
Nej det gør den ikke, motoren går også markant mere jævnt... MEN der skal en powercommander til hvis det skal spille max, må jeg indrømme...
mvh
GD