tja jeg skiftede til bulderpotter, undervejs blokkede jeg dog PAIR-systemet da den skød i luftfilterkassen og udstødningen. fik den efterfølgende til service(et par tusind km senere) og fik at vide at den kørte upåklageligt.
HEy...
Hvad gør i når i skifter til en "åben" udstødning?
HAr læst flere gange at SViet kan gå noget magert med risiko for motorskade som følge.
Mine spørgsmål:
- Vil en "åben" udstødning monteret med DB-killers have samme modstand som standart-udstødninger?
-Venter i med at tage DB-killerne ud til i står ved værkstedet hvor justeringen skal ske?
- eller racer i bare rundt uden Db-killer indtil den dag hvor justeringen kan ske? 8)
Sagen er den at jeg har fået ny udstødning, men bor på landet med 65 km til nærmeste værksted der kan se om den trænger til justering :brok:
tja jeg skiftede til bulderpotter, undervejs blokkede jeg dog PAIR-systemet da den skød i luftfilterkassen og udstødningen. fik den efterfølgende til service(et par tusind km senere) og fik at vide at den kørte upåklageligt.
Moolex=> Det med at den skuder i luftfilter kassen gør min ret jævnligt når den får lidt mellemgas i lavere omd. men dog ikke i udstødningen hvilket sker ret sjældent.
Hjælper det at fjerne PAIR-systemet, for jeg syntes eller ikke jeg har nogle problemer med det ???
Hvilket SVin kører du på.....? er den med sprøjt så mount and drive no harme done |
tja jeg skiftede til bulderpotter, undervejs blokkede jeg dog PAIR-systemet da den skød i luftfilterkassen og udstødningen. fik den efterfølgende til service(et par tusind km senere) og fik at vide at den kørte upåklageligt.
Moolex=> Det med at den skuder i luftfilter kassen gør min ret jævnligt når den får lidt mellemgas i lavere omd. men dog ikke i udstødningen hvilket sker ret sjældent.
Hjælper det at fjerne PAIR-systemet, for jeg syntes eller ikke jeg har nogle problemer med det ???