SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: donrossi efter April 20, 2007, 03:50:34 pm
-
Ville bare lige spørge om der er nogen der ved hvad arbejdtemperaturen er på SV1000s.
Når man kører på motorvej ligger den på ca 85-90 grader. Bykørsel er den oppe på ca 100-105 grader og blæseren starter ved 103-104 grader.
Er det fint nok ? Er den ikke for varm når blæseren starter eller det gør den netop fordi den ikke skal blive for varm?
Er det bare mig der bekymrer mig for meget.
Så hvis der er nogen der siger at 105 grader betyder ikke noget så bliver jeg glad. :D
-
Det billede du der tegner, ligner fuldstændig mit kiloSVin, såhhh, den er god nok :wink:
-
Lyder som de samme temperature min ligger på, ved både motorvej og bykørsel, så håber ikke du skal være alt for urolig...
-
Jamen jeg takker så meget 8)
-
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!) :tie: :tie: :tie:
-
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!) :tie: :tie: :tie:
Hvordan ved du det? ; :mrgreen: :tie:
-
HE HE Jannik har vel monteret en døbkoger istedet for en blæser.... :afro: :lmao: ja man kan få meget lir til cyklen i dag.. :lmao: :lmao:
-
Hmm.. Min ligger altid mellem 83 og 86 ved al kørsel over 40km/t.
I bykørsel skal jeg holde et godt stykke tid før den er oppe på de 105 hvor blæseren starter.
Men det er sq nok meget normalt.
-
X 2
-
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!) :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
-
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!) :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
Blæseren startede ikke ved en Bakkelukning, hvis jeg husker rigtigt :mrgreen:
-
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!) :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
Blæseren startede ikke ved en Bakkelukning, hvis jeg husker rigtigt :mrgreen:
Vistnok noget med en ledning der ikke var sat på.... :innocent: :innocent:
mvh
GD
-
eller en ventilator der sad fast i ventilatorkassen..`? :innocent:
-
:oops: Første bakkelukning på min sv1000 viste sig at blive en varm tur, for blæservingen rørte lige akurat ved køleren, og kunne ikke drej rundt ved egen kraft, men en skive imellem blæser og beslaget, så kunne den igen... :blink:
Det sker som regl hvis en SV1000 har været nede og ligge, for der bliver køleren gerne ramt en smule og skubber blæseren op mod motoren da de sidder meget tæt, og derfor bukker beslagene til blæseren. (Mindes noget med Moolex i Poznan sidste år.) :tie:
-
Det er een af de, mange, ting jeg sætter pris på, på dette board.
Når man stiller et konkret spørgsmål, får man en god fleresidet (det hedder det vist ikke) feed back :thumbsup: :respekt:
-
Samme temperaturer som på min - mere eller mindre. Har aldrig haft den over 102 grader... Men har trods alt også kun haft den i en uge...
-
HVA er det ikke DEN 1000 Enghave havde til salg, for MAGE penge du har købt DonRossi ?
-
Temperaturene passer også fint med mit SVin
-
:thumbsup: det samme her, har dog været oppe på 122 grader :huh:
-
Ville bare lige spørge om der er nogen der ved hvad arbejdtemperaturen er på SV1000s.
Når man kører på motorvej ligger den på ca 85-90 grader. Bykørsel er den oppe på ca 100-105 grader og blæseren starter ved 103-104 grader.
Er det fint nok ? Er den ikke for varm når blæseren starter eller det gør den netop fordi den ikke skal blive for varm?
Er det bare mig der bekymrer mig for meget.
Så hvis der er nogen der siger at 105 grader betyder ikke noget så bliver jeg glad. :D
Helt normalt ! ... Blæseren skal starte ved 104 grader ... :wink: (har lige testet det)
-
HVA er det ikke DEN 1000 Enghave havde til salg, for MAGE penge du har købt DonRossi ?
Jo det er det. Den kostede 135.000
-
:oops: Første bakkelukning på min sv1000 viste sig at blive en varm tur, for blæservingen rørte lige akurat ved køleren, og kunne ikke drej rundt ved egen kraft, men en skive imellem blæser og beslaget, så kunne den igen... :blink:
Det sker som regl hvis en SV1000 har været nede og ligge, for der bliver køleren gerne ramt en smule og skubber blæseren op mod motoren da de sidder meget tæt, og derfor bukker beslagene til blæseren. (Mindes noget med Moolex i Poznan sidste år.) :tie:
Hvad skete der der Jannik....??? :lmao: :lmao: