SVRider.dk Forum

Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: donrossi efter April 20, 2007, 03:50:34 pm

Titel: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: donrossi efter April 20, 2007, 03:50:34 pm
Ville bare lige spørge om der er nogen der ved hvad arbejdtemperaturen er på SV1000s.
Når man kører på motorvej ligger den på ca 85-90 grader.  Bykørsel er den oppe på ca 100-105 grader og blæseren starter ved 103-104 grader.
Er det fint nok ? Er den ikke for varm når blæseren starter eller det gør den netop fordi den ikke skal blive for varm?
Er det bare mig der bekymrer mig for meget.
Så hvis der er nogen der siger at 105 grader betyder ikke noget så bliver jeg glad. :D
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Rubin efter April 20, 2007, 04:29:02 pm
Det billede du der tegner, ligner fuldstændig mit kiloSVin, såhhh, den er god nok  :wink:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Hippie Hansen efter April 20, 2007, 04:46:49 pm
Lyder som de samme temperature min ligger på, ved både motorvej og bykørsel, så håber ikke du skal være alt for urolig...
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: donrossi efter April 20, 2007, 06:06:26 pm
Jamen jeg takker så meget 8)
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Jannik efter April 20, 2007, 07:04:40 pm
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Nick efter April 20, 2007, 07:35:41 pm
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Hvordan ved du det? ; :mrgreen: :tie:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: SPUNK efter April 20, 2007, 07:45:47 pm
HE HE Jannik har vel monteret en døbkoger istedet for en blæser.... :afro:   :lmao:  ja man kan få meget lir til cyklen i dag.. :lmao:  :lmao:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Sajmon efter April 20, 2007, 07:58:35 pm
Hmm.. Min ligger altid mellem 83 og 86 ved al kørsel over 40km/t.

I bykørsel skal jeg holde et godt stykke tid før den er oppe på de 105 hvor blæseren starter.

Men det er sq nok meget normalt.
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: SV-spirit efter April 20, 2007, 08:21:54 pm
X 2
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Rubin efter April 20, 2007, 11:12:05 pm
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Olfert efter April 20, 2007, 11:50:50 pm
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
Blæseren startede ikke ved en Bakkelukning, hvis jeg husker rigtigt  :mrgreen:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Grand Danois efter April 21, 2007, 12:00:46 am
Kan fortælle at den røde advarsellampe lyser ved 120 grader. (Spørg ikke hvordan jeg ved det!!)  :tie: :tie: :tie:
Hvorfra ved du det :?:
Blæseren startede ikke ved en Bakkelukning, hvis jeg husker rigtigt  :mrgreen:

Vistnok noget med en ledning der ikke var sat på....  :innocent: :innocent:

mvh
GD
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: nyg efter April 21, 2007, 07:45:48 pm
eller en ventilator der sad fast i ventilatorkassen..`? :innocent:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Jannik efter April 21, 2007, 09:47:45 pm
 :oops: Første bakkelukning på min sv1000 viste sig at blive en varm tur, for blæservingen rørte lige akurat ved køleren, og kunne ikke drej rundt ved egen kraft, men en skive imellem blæser og beslaget, så kunne den igen...  :blink:

Det sker som regl hvis en SV1000 har været nede og ligge, for der bliver køleren gerne ramt en smule og skubber blæseren op mod motoren da de sidder meget tæt, og derfor bukker beslagene til blæseren. (Mindes noget med Moolex i Poznan sidste år.)  :tie:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Rubin efter April 21, 2007, 11:01:53 pm
Det er een af de, mange, ting jeg sætter pris på, på dette board.
Når man stiller et konkret spørgsmål, får man en god fleresidet (det hedder det vist ikke) feed back :thumbsup: :respekt:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: skurkenfradallas efter April 23, 2007, 10:06:30 am
Samme temperaturer som på min - mere eller mindre. Har aldrig haft den over 102 grader... Men har trods alt også kun haft den i en uge...
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Kenny efter April 23, 2007, 04:32:44 pm
HVA er det ikke DEN 1000 Enghave havde til salg, for MAGE penge du har købt DonRossi ?
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Jan efter April 24, 2007, 12:13:04 pm
Temperaturene passer også fint med mit SVin
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: skyggen efter April 24, 2007, 12:14:35 pm
 :thumbsup: det samme her, har dog været oppe på 122 grader  :huh:
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Banditten efter April 24, 2007, 02:09:09 pm
Ville bare lige spørge om der er nogen der ved hvad arbejdtemperaturen er på SV1000s.
Når man kører på motorvej ligger den på ca 85-90 grader.  Bykørsel er den oppe på ca 100-105 grader og blæseren starter ved 103-104 grader.
Er det fint nok ? Er den ikke for varm når blæseren starter eller det gør den netop fordi den ikke skal blive for varm?
Er det bare mig der bekymrer mig for meget.
Så hvis der er nogen der siger at 105 grader betyder ikke noget så bliver jeg glad. :D

Helt normalt ! ... Blæseren skal starte ved 104 grader ...  :wink: (har lige testet det)
Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: donrossi efter April 26, 2007, 03:42:46 am
HVA er det ikke DEN 1000 Enghave havde til salg, for MAGE penge du har købt DonRossi ?

Jo det er det. Den kostede 135.000

Titel: Re: Arbejdstemperatur på SV1000s
Indlæg af: Majse efter April 27, 2007, 08:25:01 am
:oops: Første bakkelukning på min sv1000 viste sig at blive en varm tur, for blæservingen rørte lige akurat ved køleren, og kunne ikke drej rundt ved egen kraft, men en skive imellem blæser og beslaget, så kunne den igen...  :blink:

Det sker som regl hvis en SV1000 har været nede og ligge, for der bliver køleren gerne ramt en smule og skubber blæseren op mod motoren da de sidder meget tæt, og derfor bukker beslagene til blæseren. (Mindes noget med Moolex i Poznan sidste år.)  :tie:

Hvad skete der der Jannik....???  :lmao: :lmao: