SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: ottedk efter Maj 21, 2007, 10:44:11 pm
-
Efter en del research og hjælp fra jer er jeg i Fredags blevet den lykkelige af en sv1000sk7 sort
har min kamp med at fjerne klistermærker.
har rundet de 350 km nu, og dam det er svært at holde den under 5500 omr.
skal have stillet tomgang op da det går ud hele tiden, tomgang er ligenu ca 900 omr, og syntes også det giver for meget motor bremse, tror som andre har skrevet at den skal op på 1500.
kan dog ikke komme til 1000 service for den 14 juni, og på det tidspunk han den jo rundet 2500. så må finde et alternativ
-
tillykke m svinet
-
Tillykke tomgangen kan du nemt justere selv, tomgangsskruen sidder i venstre side nogenlunde ud for dit knæ.under tanken
-
T´lyk mæ den... Men pas på, den er vanedannende (lyder som om du er ved at have fundet ud af det)...
-
Motorbremsen er ikke afhængig af omdr-tallet ved tomgang, så hvis du syntes at den motorbremser for meget, så er der kun en løsning på det: GI´ MERE GASSS!!! :lmao: :lmao: :lmao:
-
Tillykke med den. Håber du bliver gald for den :orkester:
-
Motorbremsen er ikke afhængig af omdr-tallet ved tomgang, så hvis du syntes at den motorbremser for meget, så er der kun en løsning på det: GI´ MERE GASSS!!! :lmao: :lmao: :lmao:
:shock:Motorbremsen er da i den grad afhængig af omdr-tallet ved tomgang, når du sætter den op i tomgang vil den motorbremse mindre når du slipper koblingen efter nedgearing og derved mindske chancen for at den stepper med røven :wink:
-
Hvodan man fjerner det grimme smil?
Jo ser du - parker intetanende din nye kværn på et bredt fortorv på vesterbro. Den behøvre ikke at være til gene for nogen eller holde ulovligt. Bare den er nypudset og ser fin ud. Gå da på cafe i 1½ time rundt om nærmeste hjørne.
Når du så kommer tilbage og erfarer at en lokal bavian af ren og skær misundelse (eller beundring) har tattoveret din SVin med en nøgle og senere erfarer at du selv skal dække reparationen/lakeringen pga. din selvrisiko... Så stivner smilet... TRO MIG eller læs http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4157.0 (http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4157.0) :wink:
MEN BORTSET FRA DET....
TILLYKKE MED SVINET FOR HELVEDE!!!! Du bliver helt sikkert glad for den 8)
-
Var i Fisketorvet idag bare tanken om at min cykel stod i parkering kælderen gjorde at turen der blev meget kort
kun være jeg skulle binde min hund til cyklen når jeg går fra den
og fik justeret tomgang idag det har virkelig stor betydning for motorbremsen, og nu går den ikke ud
-
Var i Fisketorvet idag bare tanken om at min cykel stod i parkering kælderen gjorde at turen der blev meget kort
kun være jeg skulle binde min hund til cyklen når jeg går fra den
og fik justeret tomgang idag det har virkelig stor betydning for motorbremsen, og nu går den ikke ud
Hvis jeg var en ung misundelig knøs ville jeg da holde mig væk hvis den hun indgik i dit låsesystem. Jeg tror sågar at du kunne efterlade nøglerne i tændingen!
Ang. det med tomgang. Gik den ud når den var kold, varm eller begge dele? Hvis jeg sætter mig op på min og kører på en kold morgen umiddelbart efter at jeg har startet den, så kan den godt dø første gang jeg slipper gassen. Det er jævnt irriterende! Jeg skal også have kigget på det ved næste service.
-
:shock: Motorbremsen er da i den grad afhængig af omdr-tallet ved tomgang, når du sætter den op i tomgang vil den motorbremse mindre når du slipper koblingen efter nedgearing og derved mindske chancen for at den stepper med røven :wink:
:huh: :huh: :huh: Når du motorbremser ligger du da typiskt oppe i omdr-området ved en 4-7000omdr/min, og der kan du da ikke mærke om den i tomgang løber 900 eller 1400 omdr???
Den er da helt tosset hvis du kobler ud for at lade den nå tomgang inden du skifter ned og slipper koblingen igen!
-
Det var da en dejlig hundebasse du har dig der... :thumbsup: :wink:
-
:shock: Motorbremsen er da i den grad afhængig af omdr-tallet ved tomgang, når du sætter den op i tomgang vil den motorbremse mindre når du slipper koblingen efter nedgearing og derved mindske chancen for at den stepper med røven :wink:
:huh: :huh: :huh: Når du motorbremser ligger du da typiskt oppe i omdr-området ved en 4-7000omdr/min, og der kan du da ikke mærke om den i tomgang løber 900 eller 1400 omdr???
Den er da helt tosset hvis du kobler ud for at lade den nå tomgang inden du skifter ned og slipper koblingen igen!
Når du slipper gassen og motoren bremser vil du ikke kunne mærke den store forskel, men tar du koblingen og gearer ned så dykker omdr. og de skal hurtigt op igen til 4-7-11 T.omdr igen når du kobler til, og der er det absolut en fordel at motoren har omdr. på. Det er jo også derfor at man på bane giver mellemgas ved nedgearing så den er oppe i omdr. når der kobles til igen, og du slipper for at den stepper.
-
det gik ud når jeg kommer til kryds rundkørsler, her kobler jeg normalt helt ud, og kobler roligt til når jeg har begyndt min svingning.
-
Min har samme problem... Specielt hvis man holder og leger lidt med gassen i tomgang så dør den til tider :( Den er til service nu og har nævnt det for dem så er lidt spændt på om de har fixet det når jeg henter den fredag :D
Så skal der dælme rulles :twisted: