SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: capstardk efter Juli 16, 2007, 10:10:51 pm
-
Hej
Noden der har nogle fede billeder til hvordan sådan en K1`er evt. kan laves til en ond fighter...
-
Hvad med den her?
http://www.mobile.de/SIDctkcr4a18bW.srsSqxUzYA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1184989731A1LsearchPublicD1300IMotorbikeZ-t-vctpLtt~BmPA1B41B20C176%81J-t-vCaPRQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6C106H70000000BGNDKRADA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&sr_qual=GN&top=48&id=11111111269469691&
-
Fortsat den flotteste SV til dato.........
-
:shock: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :twisted:
-
er det en sv650s du vil lave til en sv650n?
jeg synes den her er fed
SV1000:
gsxr600/750 frontlygte (speciel lavet beslag)
Yoshimura RS5 til CBR1000RR fireblade
(http://www.suzukisv1000.com/images/feature/eddii/svunderseat3.JPG)
(http://www.suzukisv1000.com/images/feature/eddii/svunderseat5.JPG)
kig her (http://www.suzukisv1000.com/feature/eddii.htm) og her (http://www.suzukisv1000.com/feature/eddii_exhaust.htm)
-
Fortsat den flotteste SV til dato.........
Nam nam :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
-
Fortsat den flotteste SV til dato.........
Nam nam :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
X 2. Ja for satan den er lækker [smiley der savler og med en stor bule i bukserne] :kiss:
-
er det en sv650s du vil lave til en sv650n?
Yep
-
jeg synes den her er fed
SV1000:
gsxr600/750 frontlygte (speciel lavet beslag)
Yoshimura RS5 til CBR1000RR fireblade
Well .. der er vi så totalt enige .. elsker den underseat exhaust :twisted: og man kan se at det er lavet nice :cry: hvorfor har jeg ikke ordentligt værksted og ikke kun 10 tommelfingre :oops:
-
Kan man købe ombygningskit til naked, eller er det bare at finde en del af gangen??
-
Fortsat den flotteste SV til dato.........
Hvor har du fundet det billed??
-
Hvor har du fundet det billed??
Lidt google min ven og se hvad jeg fandt...
Sakset fra forum på svrider.de "Der Besitzer ist auf svrider.com aktiv und nennt sich dort tlr709"
Næste skridt er så at oprette en profil på svrider.com og så kontakte manden for at høre historien om hans fighter :afro:
-
hvorfor har jeg ikke ordentligt værksted og ikke kun 10 tommelfingre :oops:
Hvad ville de hjælpe hvis du havde 20 tommelfingre??? :huh: :lmao: :lmao:
-
Hvad ville de hjælpe hvis du havde 20 tommelfingre??? :huh: :lmao: :lmao:
Ak ja .. det er så nemt at blive misforstået :brok: 8)
jeg har oprettet mig på svrider.com og umiddelbart så er den SV 650 ´99 valgt til SV of the Year ´06 så vi er åbenbart ikke alene i lille Danmark om at synes at den er feee.... :respekt:
-
Fortsat den flotteste SV til dato.........
fuck den er fed.... :respekt:
-
Er selv i gang med at bygge min mere eller mindre om til en streetfigther, men synes hurtigt det kan blive for meget.
Men i kan jo kigge her engang.
bagenden er hævet 50mm, pillet lidt ved bagenden.
sebring twister potte monteret og den lille fløjte er pillet ud.
bredere styr ca 10cm, monteret sv-håndtag med blink på styret.
miniblink for og bag og anden nr-pladeholder.
plov og diverse andet alu-gejl fra louis.
Havde en anden forlygte liggende, men solgte den, da jeg ikk synes den ville blive kønnere med den på.
Nogen der har nogle gode idéer til noget mere, som ikke er for ekstremt?
Så er jeg lutter øren.
Mvh Michael
-
Er selv i gang med at bygge min mere eller mindre om til en streetfigther, men synes hurtigt det kan blive for meget.
Men i kan jo kigge her engang.
bagenden er hævet 50mm, pillet lidt ved bagenden.
sebring twister potte monteret og den lille fløjte er pillet ud.
bredere styr ca 10cm, monteret sv-håndtag med blink på styret.
miniblink for og bag og anden nr-pladeholder.
plov og diverse andet alu-gejl fra louis.
Havde en anden forlygte liggende, men solgte den, da jeg ikk synes den ville blive kønnere med den på.
Nogen der har nogle gode idéer til noget mere, som ikke er for ekstremt?
Så er jeg lutter øren.
Mvh Michael
Hej
Hvordan er den at køre på når den er hævet 50 mm. Min egen er hævet 35 mm og er blevet meget skarp 8)
-
Man ligger lidt mere fremad fortil og endnu mere hvis man sidder bagpå (siger konen)
Så hun er ikke helt tilfreds med at sidde bagpå længere.
Ellers generelt synes jeg det ser lidt federe ud når den er så spids bagtil.(højrøvet) 8)
en lille bivirkning er dog at jeg knap kan nå ned, så skal have mig en sænkningssæt på :brok:
Men hva...
-
Er selv i gang med at bygge min mere eller mindre om til en streetfigther, men synes hurtigt det kan blive for meget.
Men i kan jo kigge her engang.
bagenden er hævet 50mm, pillet lidt ved bagenden.
sebring twister potte monteret og den lille fløjte er pillet ud.
bredere styr ca 10cm, monteret sv-håndtag med blink på styret.
miniblink for og bag og anden nr-pladeholder.
plov og diverse andet alu-gejl fra louis.
Havde en anden forlygte liggende, men solgte den, da jeg ikk synes den ville blive kønnere med den på.
Nogen der har nogle gode idéer til noget mere, som ikke er for ekstremt?
Så er jeg lutter øren.
Mvh Michael
Hej
Hvordan er den at køre på når den er hævet 50 mm. Min egen er hævet 35 mm og er blevet meget skarp 8)
Den er formodentlig kun hævet i bagrammen/stellet.. det bør ikke påvirke styregeometrien !?
men det er rigtigt at hvis den er hævet 50 mm på bagdæmperen, så er det nok temmelig skrapt og slet ikke til at køre med :)
-
Bagdæmperen var sat helt op og var måske lidt hård, men synes da ikke det var det store problem.
Kørte til Varde uden de store problemer. Det er jo en lille tur på 300km.
Synes ikke det påvirker mine køreegenskaber, eller mangel på samme :innocent:
-
Bagdæmperen var sat helt op og var måske lidt hård, men synes da ikke det var det store problem.
Kørte til Varde uden de store problemer. Det er jo en lille tur på 300km.
Synes ikke det påvirker mine køreegenskaber, eller mangel på samme :innocent:
hvordan er bagdæmperen sat helt op ? er det fjederforspændingen du mener ?? for den hæver ikke cyklen, den gør den bare hård ! (ja ok, den blir måske hævet en lillebitte smule, men det er kun fordi at cyklen ikke "sætter" sig i affjedringen fordi den er så hård)
-
Det er jeg ikk lige skide klog på :?
Ved bare at den er hævet 50mm og at affjedringen var sat til max...
fik den sat lidt ned for et par uger siden.
Ved ikke præcist hvordan den er hævet, men jeg synes ikke at jeg har nogen problemer med at køre den.
-
Nogen der kan smide lidt billeder op at lednings/kabel rodet på deres Fightere/naked modeller.
En anden ting er om det nu ikke er dumt at lave min S model om til N, den vil jo altid stå som S i registreringspapirerne og dermed også være lidt dyrere at forsikre??
-
Nogen der kan smide lidt billeder op at lednings/kabel rodet på deres Fightere/naked modeller.
En anden ting er om det nu ikke er dumt at lave min S model om til N, den vil jo altid stå som S i registreringspapirerne og dermed også være lidt dyrere at forsikre??
tja - der der er et beslag der skal fjerner...
en N er billigere at forsikre end en S
-
Nogen der kan smide lidt billeder op at lednings/kabel rodet på deres Fightere/naked modeller.
Hvilket ledningsrod ? :lmao: Mit er da pænt gemt væk, jeg tager gerne et billede af mit "rum" under sædet... bare vent :mrgreen:
En anden ting er om det nu ikke er dumt at lave min S model om til N, den vil jo altid stå som S i registreringspapirerne og dermed også være lidt dyrere at forsikre??
Lige netop, det er klart det smarteste rent forsikringsmæssigt at bygge en N om til en figther netop fordi en S altid vil være registreret som en S og derfor vil den være dyrere da forsikringsselskaberne tror at der er kåbe på for 25000,- (at der så er fighterdele på for endnu flere penge - hmm måske det alligevel var bedre når forsikringen skal udbetales i fald man smadrer den :huh: )
Ud over det så er det jo også nemmere at bygge en N om til en fighter fordi der er jo for det første ikke så meget plastik der skal rives af men endnu mere vigtigt, der er ikke clipons og IMHO så har clipons ikke noget at gøre på en fighter :club: