SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: ANDERSHP efter Oktober 05, 2007, 09:15:16 am
-
Jeg skulle hjælpe én med at købe en ny SV1000K7. Prøv lige at se beskeden vi fik fra forhandleren :
"SV 1000 udgår til næste år, så hvis du skal have en ny haster det.2006- 2007 modellerne er udsolgt og der næsten ikke nogen K4 modeller tilbage"
:brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:
Er der nogen, der har hørt det samme?? :huh:
-
Den kan sikkert ikke leve op til Euro3-normerne..
-
Vi var sgu heldige - vi fik én af de sidste der var til at opdrive http://www.bilbasen.dk/MC/UsedMC/ShowMC.aspx?AdId=229900314&Source=1 (http://www.bilbasen.dk/MC/UsedMC/ShowMC.aspx?AdId=229900314&Source=1) :lol:
Men der er tilsyneladende helt tørlagt her på Sjælland.
Men nu er den bestilt i hvert fald... :orkester:
-
Den kan sikkert ikke leve op til Euro3-normerne..
kan ik se hvorfor den ik skulle leve op til det
SV650SA K7 og SV650A K7 lever op til det og der er vel kun tilføjet abs....
-
SV650SA K7 og SV650A K7 lever op til det og der er vel kun tilføjet abs....
Den har også fået to tændrør pr. cylinder. Der er også en lambdasonde på, hvilket så vidt jeg ved er nyt for 2007-modellen af 650'eren (1000'eren har vist altid haft det?)
-
SV650SA K7 og SV650A K7 lever op til det og der er vel kun tilføjet abs....
Den har også fået to tændrør pr. cylinder. Der er også en lambdasonde på, hvilket så vidt jeg ved er nyt for 2007-modellen af 650'eren (1000'eren har vist altid haft det?)
650´eren fra K3 og frem har indsprøjtning, dvs. der er også en lambdasonde. :wink:
-
SV650SA K7 og SV650A K7 lever op til det og der er vel kun tilføjet abs....
Den har også fået to tændrør pr. cylinder. Der er også en lambdasonde på, hvilket så vidt jeg ved er nyt for 2007-modellen af 650'eren (1000'eren har vist altid haft det?)
en eller to tændrør pr cylender skulle ik gøre noget forskel - hvae Euro3 angår - eller det burde det ik - tro mere det er sikkerhed og co2 udslip
-
650´eren fra K3 og frem har indsprøjtning, dvs. der er også en lambdasonde. :wink:
Jeg er ret sikker på at det ikke er tilfældet :wink: K3-K6: indsprøjtning ja, lambdasonde nej. Men jeg skal nok æde mine ord i mig igen, hvis nogle K3-K6-ejere kan vise mig et billede af deres lambdasonde :wink:
-
SV650SA K7 og SV650A K7 lever op til det og der er vel kun tilføjet abs....
Den har også fået to tændrør pr. cylinder. Der er også en lambdasonde på, hvilket så vidt jeg ved er nyt for 2007-modellen af 650'eren (1000'eren har vist altid haft det?)
650´eren fra K3 og frem har indsprøjtning, dvs. der er også en lambdasonde. :wink:
Det er ikke ABS'en ... Heller ikke de 2 tændrør eller lambdasonden ... men Euro3 er et krav til udstødning ... altså ...
Det er et spørgsmål om katalysator (reguleret eller ureguleret). Ingen kat - ingen typegodkendelse.
:police:
Og nej - det er ikke tilladt at tage sin E3-godkendte udstødning af, proppe lambdasonden til og smække et par Jeg-Skal-Komme-Efter-Dig kulfibers-potter på ...
:innocent:
men sådan er der jo så meget ...
/Lars
-
Hvis den nu udgår - mon så ikke der kommer noget endnu bedre :kiss:
-
Det er da helt klart fordi vi alle skal til at køre B-King. Den er iøvrigt rigtig fed..
-
Det er da helt klart fordi vi alle skal til at køre B-King. Den er iøvrigt rigtig fed..
Bvadr..
-
Det er da helt klart fordi vi alle skal til at køre B-King. Den er iøvrigt rigtig fed..
Bvadr..
Må for en sjælden gangs skyld, erklære mig enig med formanden.
Den er ikke for køn :?
-
650´eren fra K3 og frem har indsprøjtning, dvs. der er også en lambdasonde. :wink:
Jeg er ret sikker på at det ikke er tilfældet :wink: K3-K6: indsprøjtning ja, lambdasonde nej. Men jeg skal nok æde mine ord i mig igen, hvis nogle K3-K6-ejere kan vise mig et billede af deres lambdasonde :wink:
Ja, med mindre den er placeret i topstykket (joke), så er der ingen lambdasonde.
-
SV650SA K7 og SV650A K7 lever op til det og der er vel kun tilføjet abs....
Den har også fået to tændrør pr. cylinder. Der er også en lambdasonde på, hvilket så vidt jeg ved er nyt for 2007-modellen af 650'eren (1000'eren har vist altid haft det?)
650´eren fra K3 og frem har indsprøjtning, dvs. der er også en lambdasonde. :wink:
Det er ikke ABS'en ... Heller ikke de 2 tændrør eller lambdasonden ... men Euro3 er et krav til udstødning ... altså ...
Det er et spørgsmål om katalysator (reguleret eller ureguleret). Ingen kat - ingen typegodkendelse.
:police:
Og nej - det er ikke tilladt at tage sin E3-godkendte udstødning af, proppe lambdasonden til og smække et par Jeg-Skal-Komme-Efter-Dig kulfibers-potter på ...
:innocent:
men sådan er der jo så meget ...
/Lars
Du har nok ret i det med katalysatoren. Da jeg købte min Devil-slipon var modellen til K7'eren nemlig forskellig fra den til K3 og K4-K6. Så måske er forskellen, at der er katalysator i den til K7'eren? Den har ihvertfald EC-godkendelse (hvis man sætter DB-killeren i selvfølgelig ;))
-
Det er da helt klart fordi vi alle skal til at køre B-King. Den er iøvrigt rigtig fed..
X2, men det er jeg bange for prisen ikke er. Skulle være kommet sidst i September, så mon ikke prisen snart kommer på c-reinhardt også.
Edit: Fandt den så lige på dba, 229.995 kr. Ja havde jeg pengene så var den sgu købt.
-
Det er da helt klart fordi vi alle skal til at køre B-King. Den er iøvrigt rigtig fed..
X3 Den er monsterfed. Jeg tror det skal være den eller Busaen næste gang :twisted:
Med mindre de opfinder en rigtig fed opfølger til SV'eren selvfølgelig :mrgreen:
-
Lyder utroligt !
-
Den kan sikkert ikke leve op til Euro3-normerne..
kan ik se hvorfor den ik skulle leve op til det
SV650SA K7 og SV650A K7 lever op til det og der er vel kun tilføjet abs....
Det er fordi at en SV650, uanset årgang, er VERDENS FEDESTE KVÆRN, og den er der ingen der tør pille af markedet, for så kommer DÅÅÅÅÅÅÅLPH!!
(http://www.gugmc.dk/local/images/upload/dolph2.gif)
Og behandler alle Euro-3-håndhævere og Honda-drenge som Teletubbier
(http://dolph.dk/pages/show_fanart.php?pic=34)
WROAARRR..!
(http://www.lalala.dk/content/images/86e66edf15bb44ca7f7234b6dbb4d67a.jpg) (http://www.lalala.dk/content/images/8670c06dc3e2b914965aa44b8fe2cfa0.jpg)
PS:
1) Vis mig så nogle patter!!
2) B-king er et stort lokum og næsten lige så grim som en Hayabusa og den nye FireBlade
3) Undskyld for fredagsspam..... røvhuller 8)
4) Må jeg ikke nok se dine teleboobs? :oops:
-
Den kan sikkert ikke leve op til Euro3-normerne..
kan ik se hvorfor den ik skulle leve op til det
SV650SA K7 og SV650A K7 lever op til det og der er vel kun tilføjet abs....
Det er fordi at en SV650, uanset årgang, er VERDENS FEDESTE KVÆRN, og den er der ingen der tør pille af markedet, for så kommer DÅÅÅÅÅÅÅLPH!!
(http://www.gugmc.dk/local/images/upload/dolph2.gif)
Og behandler alle Euro-3-håndhævere og Honda-drenge som Teletubbier
(http://dolph.dk/pages/show_fanart.php?pic=34)
WROAARRR..!
(http://www.lalala.dk/content/images/86e66edf15bb44ca7f7234b6dbb4d67a.jpg) (http://www.lalala.dk/content/images/8670c06dc3e2b914965aa44b8fe2cfa0.jpg)
PS:
1) Vis mig så nogle patter!!
2) B-king er et stort lokum og næsten lige så grim som en Hayabusa og den nye FireBlade
3) Undskyld for fredagsspam..... røvhuller 8)
4) Må jeg ikke nok se dine teleboobs? :oops:
Øhh... er der en læge tilstæde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Øhh... er der en læge tilstæde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Næller er vist det man kalder "uden for rækkevidde" :lol:
-
Øhh... er der en læge tilstæde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Næller er vist det man kalder "uden for rækkevidde" :lol:
he he...
Men seriøst, hvad ville de lave istedet for, hvis det var.... ?
-
650´eren fra K3 og frem har indsprøjtning, dvs. der er også en lambdasonde. :wink:
Jeg er ret sikker på at det ikke er tilfældet :wink: K3-K6: indsprøjtning ja, lambdasonde nej. Men jeg skal nok æde mine ord i mig igen, hvis nogle K3-K6-ejere kan vise mig et billede af deres lambdasonde :wink:
Nej det skal du ikke, det er mig der skal æde mine ord...der er ikke lambdasonde på 650´eren K3 og frem...sorry! :oops:
Så har jeg lært noget nyt i dag. :)
-
650´eren fra K3 og frem har indsprøjtning, dvs. der er også en lambdasonde. :wink:
Jeg er ret sikker på at det ikke er tilfældet :wink: K3-K6: indsprøjtning ja, lambdasonde nej. Men jeg skal nok æde mine ord i mig igen, hvis nogle K3-K6-ejere kan vise mig et billede af deres lambdasonde :wink:
Jeg ved ikke om det er en K6 eller K7, men Nick herfra har Lambdasonde på sin 650'er...
-
Denne tråd kørt vist lidt af sporet. Spørgsmålet gik på om SV1000 udgår eller ej. På den international Suzuki hjemmeside (ikke den amerikanske) står der under nye modeller kun noget om SV650 men ingen ting som en ny SV1000. :brok: :brok: :brok:
-
Jeg har en k7'er og der er lamdasonde på som Sajmon siger.
-
Jeg har en k7'er og der er lamdasonde på som Sajmon siger.
Jep og det er nyt på K7'eren (har også en K7'er.) K3-K6 har ingen lambdasonde. 1000'eren har altid haft lambdasonde.
For nu at komme tilbage til det oprindelige emne: Jeg synes godt nok det lyder underligt, hvis Suzuki helt stopper med at producere 1000'eren. Jeg kunne lidt bedre forstå, hvis det bare var den danske importør, der ikke tog den hjem til næste år. Nogle af vores nabomarkeder har nemlig ikke 1000'eren på programmet (mener f.eks. ikke den kan fås i Tyskland.)
-
Nogle af vores nabomarkeder har nemlig ikke 1000'eren på programmet (mener f.eks. ikke den kan fås i Tyskland.)
Det må der jo være en grund til.... Det kunne sandsynligvis være samme grund som kunne være skyld i at produktionen af SV 1000 stopper.
Hygge
-
Måske er det fordi SV1000'eren bliver "klemt" rent prismæssigt i Suzukis program. Vi har kun versionen med ABS af SV650'eren på det danske marked, men den fås den faktisk både med og uden. ABS-versionen er helt sikkert dyrere end den uden, og ligger måske meget tæt på prisen for en SV1000'er (herhjemme er ABS-versionen ikke dyrere end tidligere modeller, men jeg gætter på at det er fordi der er et afgiftnedslag på køretøjer med ABS.) Suzuki kunne så sætte prisen op på SV1000, men så kommer den op og konkurrere med Gixxerne, og ikke mindst den nye B-King. På det danske marked har SV1000 en fin plads, men vores afgifter gør også at selv små prisforskelle på cyklerne godt kan blive ret store, når de skal ganges med 3.
Men anyway det er jo bare gætteri... :whatever:
-
Nu er Gixxr'eren jo en racer og B-King en streetfighter, så jeg tror næppe at det er grunden. Jeg tror mere på Euro3 normen forklaringen. Men det er jo bare gætteri fra min side :innocent:
-
Øhh... er der en læge tilstæde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Næller er vist det man kalder "uden for rækkevidde" :lol:
Jeg synes han virker meget normal :mrgreen:
-
Jeg skulle hjælpe én med at købe en ny SV1000K7. Prøv lige at se beskeden vi fik fra forhandleren :
"SV 1000 udgår til næste år, så hvis du skal have en ny haster det.2006- 2007 modellerne er udsolgt og der næsten ikke nogen K4 modeller tilbage"
:brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:
Er der nogen, der har hørt det samme?? :huh:
1000'eren (Sog N) udgår og produktionen er allerede stoppet. (kilde// Suzuki japan - søg og få google til at oversætte de underlige tegn :dead:)
Den er også taget af Suzuki's internationale modeloversigt.
Der er (hvad jeg kan snage mig til) ikke noget alternativt i støbeskeen, men der er mange ( i UK og US)der drømmer om at Suzuki vil udvikle en 11 eller 1200 cc V2- men jeg tror det næppe.
SV1000 har kun solgt godt eet sted - i DK.
Jeg tror ikke der er uoverstigelige problemer med at få motoren til at overholde EURO 3 - DL1000, lever jo videre (selv om motoren har et andet layout end SV, er det samme grundkonstruktion)
RIP
SV1000
Det var en fornøjelse så længe det varede :-)
-
Hey 1000'er drenge - nu sørger I for at få pudset den maskine! Den er på vej til at blive et unikum! Punktum!
-
Hey 1000'er drenge - nu sørger I for at få pudset den maskine! Den er på vej til at blive et unikum! Punktum!
Sgu da ikke mere end Toyota Corolla er blevet efter de har skiftet navn på den :P
-
Hey 1000'er drenge - nu sørger I for at få pudset den maskine! Den er på vej til at blive et unikum! Punktum!
Sgu da ikke mere end Toyota Corolla er blevet efter de har skiftet navn på den :P
Hehehe.. :blink: Formanden har talt ! ..og mon ikke han har ret :wink:
-
Shhh.. der ER jo en grund til at den udgår... :mrgreen:
-
Shhh.. der ER jo en grund til at den udgår... :mrgreen:
Ja selvfølgeig er der en grund..
- der er ikke nok mænd til at tøjle 1000 ccm SVinet :club:
men så er det trodsalt rart at de har lavet en pige udgave til resten :D
-
Jeg kontaktede Jan O motorcykler her på Fyn og de havde ikke kendskab til om SV1000 udgik. De havde ihvertfald ikke hørt noget om det. :)
Og så vidt jeg ved har de ihvertfald stadig 3-4 SV1000S stående i udstillingslokalerne.
-
Nu har jeg altså prøvet flere gange, men der er ikke noget at gøre - min Kreidler Florett_kan_bare ikke følge med et kiloSVin i de sidste par gear - selv med den store cylinder på må den give en smule fortabt... : :(
-
Jeg kontaktede Jan O motorcykler her på Fyn og de havde ikke kendskab til om SV1000 udgik. De havde ihvertfald ikke hørt noget om det. :)
Og så vidt jeg ved har de ihvertfald stadig 3-4 SV1000S stående i udstillingslokalerne.
Den _er_ udgået af produktion - men den er jo ikke tilbagekaldt, så de resterende K4- K5- K6 OG K7 der er tilbage sælges naturligvis, så den fås sikkert i Dk i mange år endnu, da det er det eneste sted de kan afsætte dem ;-)
-
Det er da helt klart fordi vi alle skal til at køre B-King. Den er iøvrigt rigtig fed..
Bvadr..
x2
-
:loser:Jeg var lige i Slagelse MC center i går og der står 2 stk. nye SV1000 til salg, så ingen panik :blink:
-
jeg hopper med på vognen ang. prisen.
diffen må ikke være være særlig stor før det er monster mange penge på gaden.
så kan man jo lige så godt købe en hvor man for noget for mønterne.
Har svært ved at tro at 1000èren udgår, den er en af de mest solgte. :?