SVRider.dk Forum

Forumliv => Sjov, spas og generel spam => Emne startet af: skurkenfradallas efter December 17, 2007, 05:28:26 pm

Titel: Den myteomspændte SV1000SZ'er på rulle
Indlæg af: skurkenfradallas efter December 17, 2007, 05:28:26 pm
Hvis der er nogen der er nysgerrige. Det er altså en lækker staffering!

http://video.google.com/videoplay?docid=-5879104592895825246 (http://video.google.com/videoplay?docid=-5879104592895825246)
Titel: Re: Den myteomspændte SV1000SZ'er på rulle
Indlæg af: langemand efter December 17, 2007, 06:37:14 pm
mon det er sådan mr dyno sidder på min sv 1000.... er der nede nu

kedeligt når den kommer hjem... må jo ikke kører på den
Titel: Re: Den myteomspændte SV1000SZ'er på rulle
Indlæg af: Ole Jensen efter December 17, 2007, 10:15:10 pm
Jeg er i helt samme situation. Jeg tror hele familien FA-Moto sidder og smiler op til begge ører mens de kæler lidt med MIT SVin!!!
Titel: Re: Den myteomspændte SV1000SZ'er på rulle
Indlæg af: Henning_F efter December 17, 2007, 10:27:43 pm
Hvis der er nogen der er nysgerrige. Det er altså en lækker staffering!

Er det kun stafferingen som er anderledes? Eller er der også pillet ved maskineriet?
Titel: Re: Den myteomspændte SV1000SZ'er på rulle
Indlæg af: skurkenfradallas efter December 18, 2007, 10:32:32 am
Hvis der er nogen der er nysgerrige. Det er altså en lækker staffering!

Er det kun stafferingen som er anderledes? Eller er der også pillet ved maskineriet?

En forskel er selvf. at den kommer med TCP underkåben som standard...

Citat: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006models/2006models-Suzuki-SV1000SZ.htm (http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006models/2006models-Suzuki-SV1000SZ.htm)

• 2006 Suzuki SV1000SZ


2006 Suzuki SV1000SZ - Europe Model

In the 20th anniversary year of the GSX-R series Suzuki release a special edition of the SV1000S.

The SV1000SZ shares the same iconic colour as the GSX-R range and comes as standard with full fairing and a stylish looking all black frame, swingarm and wheels.

Improved performance and quicker throttle response for an all round better performing machine. ??????? (Skurken)

SPECIFICATIONS

TECHNICAL SPECIFICATIONS:
Overall Length: 2,085 mm
Overall Width: 745 mm
Overall Height: 1,170 mm
Wheelbase: 1,430 mm
Ground Clearance: 150 mm
Seat Height: 800 mm
Dry Mass: 187 kg
Fuel Capacity: 17 litres

ENGINE:
Engine Type: 90-degree 4-stroke V-twin, DOHC, liquid cooled, electronic fuel injected, 4 valves per cylinder
Bore x Stroke: 98.0 x 66.0 mm
Max Power: 125.1 PS
Max Torque: 102 Nm @ 7,500rpm
Piston Displacement: 996cc
Compression Ratio: 11.6:1
Carburettor: Fuel injection 52 mm
Lubrication: Wet sump

ELECTRICAL SYSTEM:
Ignition Type: Digital electronic
Starter System: Electric

TRANSMISSION:
Clutch: Wet multi plate
Transmission: 6-speed
Drive System: Chain

CHASSIS:
Front Suspension: Conventional 46 mm telescopic. Fully adjustable
Rear Suspension: Link type, coil spring, oil damped, fully adjustable
Rake/Trail: 24.5 degrees / 99 mm
Front Brake: 4-piston calipers, 310 mm dual discs
Rear Brake: Singel-piston caliper, 220 mm disc
Front Tyre: 120/70R15
Rear Tyre: 180/55ZR17
Titel: Re: Den myteomspændte SV1000SZ'er på rulle
Indlæg af: nyg efter December 18, 2007, 01:32:32 pm
Skurk, jeg tror det er forskellen mellem K3 & K4 motor specs, og K5 -> motor specs- der tænkes på her. (flere heste, større throttle bodies) Jeg kan ikke se at det skulle være anderledes, selvom de gerne vil have det til at lyde sådan.
Titel: Re: Den myteomspændte SV1000SZ'er på rulle
Indlæg af: skurkenfradallas efter December 18, 2007, 02:32:55 pm
Skurk, jeg tror det er forskellen mellem K3 & K4 motor specs, og K5 -> motor specs- der tænkes på her. (flere heste, større throttle bodies) Jeg kan ikke se at det skulle være anderledes, selvom de gerne vil have det til at lyde sådan.

Det har du nok ret i  :)
Titel: Re: Den myteomspændte SV1000SZ'er på rulle
Indlæg af: blz efter December 18, 2007, 02:58:11 pm
kan man skifte "throttle bodies" på en k4 til en k5+ ?