SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: PWEE efter Juni 08, 2005, 08:53:17 pm
-
Kom på her til aften, DET kunne min SV650 ikke li, :( den "dykker" i omdrejninger hele tiden, altså op/ned op/ned ? indtil jeg trækker den op til 6000 rpm.
Faktisk RYKKER den frem og tilbage i MC, ekstremt ubehageligt..... :x
Nogen ideer ???
Mit gæt er for lidt benzin til MC (eller for meget luft måske)...????? what to do ?
Det der er sket er fra slip-on med DB killer til BOLT-on racing med fuld hul igennem.
//Per
-
Kom på her til aften, DET kunne min SV650 ikke li, :( den "dykker" i omdrejninger hele tiden, altså op/ned op/ned ? indtil jeg trækker den op til 6000 rpm.
Faktisk RYKKER den frem og tilbage i MC, ekstremt ubehageligt..... :x
Nogen ideer ???
Mit gæt er for lidt benzin til MC (eller for meget luft måske)...????? what to do ?
Det der er sket er fra slip-on med DB killer til BOLT-on racing med fuld hul igennem.
//Per
Prøv at dæk noget af luftfilteret til med tape.... Er nok det nemmeste...
Bliver der værre en blandingen for fed, og hjælper det er bladingen for mager.... Men det ved du jo... :)
Da jeg mont JHS var jeg nød til at dække de 2 forreste cm af med tape for at få mellemomradet til at være jævnt... Ellers huggede den meget i det...
-
Prøvede lige at skrue org luftfilter på, det hjalp ikke ret meget.
Jeg er i vildrede....pis, men det er blandingen den er gal med, skal bare lige regne den ud.
6000 rpm, det er i hvert fald der main jets sætter ind, men hvad f.... gør jeg for at sætte blandingen rigtig - hmmmm
Da du fik stillet din, rørte du så ved benzin/luft blandingen ?? og kan du huske nålesætningen ?
:twisted: :evil: :cry:
-
Mit gæt er for lidt benzin til MC (eller for meget luft måske)...????? what to do ?
Det der er sket er fra slip-on med DB killer til BOLT-on racing med fuld hul igennem.
//Per
Altså du har et billede af en BOS slip-on på rustfri forrør i dit album, ik´? også så har du monteret det originale system (forrør) med en bolt-on på, eller?
For så er den jo højst sansynligt blevet dysset ind til det komplette rustfri BOS system du havde på!
I så fald kan du prøve at rykke nålene i dine kaburatorer op eller ned alt efter om den skal gå tykkere eller tyndere men er det slemt skal den nok have andre dysser!
Er dine tændrør hvide, brune eller sorte når du piller dem ud?
EDIT: det kan også være at BOS´en med db killer gav samme modstand som org. og derfor ikke er blevet dysset om tidligere..... og hvis du så lige pludselig har hul hele vejen igennem og andet luftfilter på så får den sku for lidt at leve af.....
-
Har du prøvet at ændre luft indtaget ?? og hvad var resultatet !! :roll: :roll:
-
Flyttede den foreste nål - og vupti...nu spinder den som en mis - dog en stor een af slagsen :twisted:
-
Tillykke :wink:
-
Flyttede den foreste nål - og vupti...nu spinder den som en mis - dog en stor een af slagsen :twisted:
Så nu kører du med nålene i hak 4/4 eller hva??
Utroligt at det kan gøre så meget....
-
Jeps 4/4, og jeg er egentligt også lidt overrasket over at det har så stor effekt, men grænseværdierne er åbentbart små.
Per
-
Skal vi ikk snart se nogle billeder af din nye udst?? :D
-
Done
http://forum.svrider.dk/album_pic.php?pic_id=927
+
http://forum.svrider.dk/album_pic.php?pic_id=926
-
Nice…
Og cyklen er blevet vasket… imponeret
-
Og cyklen er blevet vasket… imponeret
Hvad er det dog for noget pjat? Det kan man da klare med en tur i regnvejr :)
-
Den er blevet støvsuget, det er vist det !
:shock:
-
Den er blevet støvsuget, det er vist det !
:shock:
øøøø
-
og banket tæpper i bunden af fodhvilerne. :P
-
og banket tæpper i bunden af fodhvilerne. :P
( :lol: :D :lol: :D :lol: )
Dobbelt øøøøøøøøøø