SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: Ole Jensen efter Marts 15, 2008, 08:35:59 am
-
Husk det er idag at de holder åbenthus hos Aagesen. De har godt nok ingen Suzukier og dermed SVin, men KTM kommer med en lastbil pakket med 12 test KTM'er til fri afbenyttelse.
De har også fået den nye RC8, uha den er så lækker jeg cykler forbi hverdag bare for lige at se om den har det godt. :mrgreen:
VI SES 8)
-
tja ole det var sgu bfedt at prøve rc8 for irreterende det der med gearne og bremserne men ellers fed nok
-
tja ole det var sgu bfedt at prøve rc8 for irreterende det der med gearne og bremserne men ellers fed nok
HVad var der galt med gear og bremser?
SørenG
-
Jeg synes RC8'eren kørte perfekt :respekt:
ok, den var svær at køre langsommere end 50 km/t, fordi den rykkede og hakkede i det. Formentligt en kombination af høj gearing og "street legal" udstødning.
-
Den ser da ikke så ringe ud, hvad står sådan en i?
-
Den ser da ikke så ringe ud, hvad står sådan en i?
329.999,- eller deromkring.
-
nåe ikke andet en 320 af de store.....
var også ude på den fik lige set hmm hmm på spedo så skulle vi dreje----- :innocent:
syntes den gik fint.. :thumbsup:... dog skulle man sparke gearpedalen godt opad
-
Pris excl. levering: kr.329.998,-
Årgang: 2008
Farver: Orange
Motor: 2-cylinder, 4-stroke, V75°
Effekt: 155 hp @ 10,000 rpm
Max. drejningsmoment: 120 Nm @ 8,000 rpm
Transmission: 6 gears, dog clutch engagement
Stel: Chromoly trellis frame, powder-coated
Sædehøjde: 805 / 825 mm
Tankvolume: 16.5 liters / 3.5 liters reserve
Tør vægt: 188 kg.
Udstyr: Sharper and lighter than anything that calls itself competition: 120 Nm torque, 155 HP at 10,000 rpm and withs less than 200 kilos fully tanked.
Nonetheless, thanks to innovative solutions and meticulous detail work, weºve achieved unsurpassed rideability - on the street and on the racetrack, in every situation - of life or riding.
-
arg... ok så beholder jeg min SV lidt endnu.
Men flot det er den.
-
fik også lige en tur på denne KTM 990 SUPERMOTO
sku ikke lige mig
-
var der ude, men gad ikke lige at vente på en tur :)
-
var der ude, men gad ikke lige at vente på en tur :)
fik en tid... og kørte en tur rundt i byen,,,, så var næsten min tur da jeg kom til bage :thumbsup:
-
Jeg synes sgu ikke de har været så heldige med den, men det er jo heldigvis en smags sag :whatever:
-
Pris excl. levering: kr.329.998,-
Årgang: 2008
Farver: Orange
Motor: 2-cylinder, 4-stroke, V75°
Effekt: 155 hp @ 10,000 rpm
Max. drejningsmoment: 120 Nm @ 8,000 rpm
Transmission: 6 gears, dog clutch engagement
Stel: Chromoly trellis frame, powder-coated
Sædehøjde: 805 / 825 mm
Tankvolume: 16.5 liters / 3.5 liters reserve
Tør vægt: 188 kg.
Udstyr: Sharper and lighter than anything that calls itself competition: 120 Nm torque, 155 HP at 10,000 rpm and withs less than 200 kilos fully tanked.
Hvordan får de en mc med en tørvægt på 188 kg til at veje under 200 kg fuld tanket :huh: :huh:
-
Hvordan får de en mc med en tørvægt på 188 kg til at veje under 200 kg fuld tanket :huh: :huh:
man nøjes med at fylde 11 kg brændstof på? :lmao:
-
Pris excl. levering: kr.329.998,-
Årgang: 2008
Farver: Orange
Motor: 2-cylinder, 4-stroke, V75°
Effekt: 155 hp @ 10,000 rpm
Max. drejningsmoment: 120 Nm @ 8,000 rpm
Transmission: 6 gears, dog clutch engagement
Stel: Chromoly trellis frame, powder-coated
Sædehøjde: 805 / 825 mm
Tankvolume: 16.5 liters / 3.5 liters reserve
Tør vægt: 188 kg.
Udstyr: Sharper and lighter than anything that calls itself competition: 120 Nm torque, 155 HP at 10,000 rpm and withs less than 200 kilos fully tanked.
Hvordan får de en mc med en tørvægt på 188 kg til at veje under 200 kg fuld tanket :huh: :huh:
Fordi brændstof har lavere densitet end vand... 1 liter brændstof vejer ikke 1 kg :shock:
-
Pris excl. levering: kr.329.998,-
Årgang: 2008
Farver: Orange
Motor: 2-cylinder, 4-stroke, V75°
Effekt: 155 hp @ 10,000 rpm
Max. drejningsmoment: 120 Nm @ 8,000 rpm
Transmission: 6 gears, dog clutch engagement
Stel: Chromoly trellis frame, powder-coated
Sædehøjde: 805 / 825 mm
Tankvolume: 16.5 liters / 3.5 liters reserve
Tør vægt: 188 kg.
Udstyr: Sharper and lighter than anything that calls itself competition: 120 Nm torque, 155 HP at 10,000 rpm and withs less than 200 kilos fully tanked.
Hvordan får de en mc med en tørvægt på 188 kg til at veje under 200 kg fuld tanket :huh: :huh:
Fordi brændstof har lavere densitet end vand... 1 liter brændstof vejer ikke 1 kg :shock:
:mrgreen: :mrgreen: SÅ stor er forskellen altså ikke.. tørvægten er jo også UDEN kølervædske og UDEN olie osv
-
Pris excl. levering: kr.329.998,-
Årgang: 2008
Farver: Orange
Motor: 2-cylinder, 4-stroke, V75°
Effekt: 155 hp @ 10,000 rpm
Max. drejningsmoment: 120 Nm @ 8,000 rpm
Transmission: 6 gears, dog clutch engagement
Stel: Chromoly trellis frame, powder-coated
Sædehøjde: 805 / 825 mm
Tankvolume: 16.5 liters / 3.5 liters reserve
Tør vægt: 188 kg.
Udstyr: Sharper and lighter than anything that calls itself competition: 120 Nm torque, 155 HP at 10,000 rpm and withs less than 200 kilos fully tanked.
Hvordan får de en mc med en tørvægt på 188 kg til at veje under 200 kg fuld tanket :huh: :huh:
Fordi brændstof har lavere densitet end vand... 1 liter brændstof vejer ikke 1 kg :shock:
:mrgreen: :mrgreen: SÅ stor er forskellen altså ikke.. tørvægten er jo også UDEN kølervædske og UDEN olie osv
Man bliver da også så klog af at komme herinde :D
-
det er ikke kun letløbs men også letvægtsolie. flippet :afro:
-
dn kører sikkert på let diesel :lmao:
-
dn kører sikkert på let diesel :lmao:
:? :? der røg jeg vist af :undecided: