SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: poulviking efter April 11, 2008, 09:48:18 am
-
her i australien har vi faaet at vide at de ikke kommer laengere saa hvad med jer?
-
nej - den er udgået pga den ikke blev euro3 godkendt - og når suzuki mister en stor del af market kan det ik betale sig for dem at holde den i produktion...
-
Skal de ikke "kun" være EURO 2 godkendt nu?
Så må man jo bare til at køre Grisling istedet - den er EURO 3 godkendt :D
Ja ja, jeg ved den - der er ikke lige så meget gaz i den...
-
Det er jo dejligt, om 20 år, har jeg så sidste model af en, til den tid, alle tiders klassiker :afro:
-
Det er jo dejligt, om 20 år, har jeg så sidste model af en, til den tid, alle tiders klassiker :afro:
tja - bare ome 10 år kan man ik finde en SV1000 der er helt standard...
-
Så bliver de gamle jo særdeles attraktive. Men fik et tip til en engelsk side, der havde specialiceret sig i at "tune" 650'erne til 800cc.. De "borede" simpelthen lortet op. (Der går jo nærmest yamaha 4G i den :D) + lidt tandhjulsjustering, så er man vel deroppe ad?
"But we're not exclusively focussed on motorcycle racing. We provide a number of road performance tuning options for the Suzuki SV V-twin, ranging from fuel & exhaust enhancements to the standard engine through to 750cc and 800cc big bore kits."
http://www.jhsracing.co.uk/suzuki_SV.htm
-
Det er jo dejligt, om 20 år, har jeg så sidste model af en, til den tid, alle tiders klassiker :afro:
tja - bare ome 10 år kan man ik finde en SV1000 der er helt standard...
gemmer skam alle de originale dele der bliver pillet af.
-
Så bliver de gamle jo særdeles attraktive. Men fik et tip til en engelsk side, der havde specialiceret sig i at "tune" 650'erne til 800cc.. De "borede" simpelthen lortet op. (Der går jo nærmest yamaha 4G i den :D) + lidt tandhjulsjustering, så er man vel deroppe ad?
"But we're not exclusively focussed on motorcycle racing. We provide a number of road performance tuning options for the Suzuki SV V-twin, ranging from fuel & exhaust enhancements to the standard engine through to 750cc and 800cc big bore kits."
http://www.jhsracing.co.uk/suzuki_SV.htm
fandt også et overbore kit til sv1000 - sv1100 ^^ - men kan ik finde siden igen...
-
(Der går jo nærmest yamaha 4G i den :D) + lidt tandhjulsjustering, så er man vel deroppe ad?
kneb en tårer der,,,,, tankerne fløj tilbage til min elskede yamaha 4 gear med drejeventilsmotor...... byttete engang en husky 500 cross til en 4 gear.... han havde så en ekstra motor liggende.... en jeg kun havde hørt om,,, den sjældne drejeventilsmotor,,,,, det var sku noget andet en membraner :thumbsup: