SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: Big G efter April 11, 2008, 05:53:59 pm
-
Efter en tur, har en kammi problemer med at hans TLr kører varm.
Nogen der lignende erfaringer?
-
Starter blæseren ikke ?
-
jo, og det er heller ikke noget helt vildt, den er bare generelt 5 grader varmere end før operationen
-
hvad kommer temperaturen op på da
og 5 grader er jo ingenting...
-
102, nej nej, det er ikke et problem, bare mærkeligt. Kunne jo godt være at en eller anden kunne en historie om bedre blandingsforhold - bedre forbrænding derfor højere driftstemeratur el. lign
-
Hvad ligger jeres SVér på i temperatur når i kører ?
syntes den stiger hurtig når man holder stille
Mvh Henrik
-
102, nej nej, det er ikke et problem, bare mærkeligt. Kunne jo godt være at en eller anden kunne en historie om bedre blandingsforhold - bedre forbrænding derfor højere driftstemeratur el. lign
Hvis en motor køre for magert bliver den varm. :?
-
Hvad ligger jeres SVér på i temperatur når i kører ?
syntes den stiger hurtig når man holder stille
Mvh Henrik
Mellem 86 og 104, gerne 87.
Tror jeg har set 105 engang.
-
Hvad ligger jeres SVér på i temperatur når i kører ?
syntes den stiger hurtig når man holder stille
Mvh Henrik
Mellem 86 og 104, gerne 87.
Tror jeg har set 105 engang.
samme her, 106 også set i kryds om sommeren
-
ka være den har kørt for "fed" , før operationen ... som kan have kølet... det kan også noget så simpekt at vejret har været varmere i det, end sidste gang han kørte :)
-
tror oz bare jeg gir ham en tudekiks, og slæber ham med ud at køre alligevel....
-
En forbrændingsmotor har en virkningsgrad på ca 0,25, så hvis motoren laver 10hk mere på baghjulet efter operationen laver den 30hk mere varme/støj og halløj = ca 22kW = ekstra varme.