Forfatter Emne: For blød affjedring???  (Læst 6309 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
For blød affjedring???
« Svar #15 Dato: Juli 04, 2005, 03:43:27 pm »
Øhlins og andre producenter af kvalitetsaffjedring kan sælge dig en bagdæmper med hydraulisk fjederforspænding.
Så drejer du bare på en knap når du vil ændre fjederens hårdhed :wink:

5-8000,- skulle købe dig en anstændig model :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Du kunne også vælge en dæmper fra en Gsxr model som Lars L. , Pwee og jeg selv har. det er en superfed dæmper med masser af indstillingsmuligheder. Her har du mulighed for at finde et kompromis mellem solokørsel og passagerkørsel.
Koster ca. 500,- alt incl. på ebay.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
For blød affjedring???
« Svar #16 Dato: Juli 04, 2005, 03:50:48 pm »
Citat fra: Paw
Øhlins og andre producenter af kvalitetsaffjedring kan sælge dig en bagdæmper med hydraulisk fjederforspænding.
Så drejer du bare på en knap når du vil ændre fjederens hårdhed :wink:

5-8000,- skulle købe dig en anstændig model :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Du kunne også vælge en dæmper fra en Gsxr model som Lars L. , Pwee og jeg selv har. det er en superfed dæmper med masser af indstillingsmuligheder. Her har du mulighed for at finde et kompromis mellem solokørsel og passagerkørsel.
Koster ca. 500,- alt incl. på ebay.

Jeg må jo lege lidt med det og se om det generer mig at skulle stille den inden jeg skal køre. Ellers er 500 spir jo ikke alverdens.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
For blød affjedring???
« Svar #17 Dato: Juli 04, 2005, 04:21:06 pm »
Citér
Det er gas  Faktisk, så gik 2 måneders kørsel, før jeg "fandt" værktøjet.
jeg spurgte efter værktøjet hos forhandleren og da sælgeren havde kigget under bagsædet på 3 sv'er mente han at der ikke var noget :shock:  :shock:  :shock:  det tog mig 14 dage før jeg fandt mit :oops:  :oops:  :oops: (men det ER altså også godt gemt)

Havenissen

• Sandt SVin
  • Havenissernes Befrielsesfront
For blød affjedring???
« Svar #18 Dato: Juli 04, 2005, 04:26:04 pm »
Hvaaa hvor har I købt jeres cykler? Johan fra Enghave viste mig da hvor værktøjet sidder den dag jeg hentede cyklen, og hvor besværligt det kan være at sætte på plads igen (k4+k5)  :roll:
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
For blød affjedring???
« Svar #19 Dato: Juli 04, 2005, 04:41:58 pm »
Inde under "værksteder" har jeg givet en beskrivelse af hvordan jeg har oplevet det at blive motorcykel ejer. Og hos SPH har man nok lidt for travlt i hvert fald i salgsafd.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

junior

• Søndagskører
  • **
  • Ride Like There's No Tomorrow!!
For blød affjedring???
« Svar #20 Dato: Juli 04, 2005, 11:00:15 pm »
Havde jeg vist at der var værktøj med til en bette sv'er havde jeg sq nok snuppet en 650'er   :lol:   pis os
TO RIDE OR NOT TO RIDE.. ?
that is a stupid question...

Nu med Daytona 675 ,SV 1000N og en DR-Z 400 SM  Life is great :o)

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9136

Den røde Baron

• Roadracer
For blød affjedring???
« Svar #21 Dato: Juli 05, 2005, 04:07:48 am »
Citat fra: junior
Havde jeg vist at der var værktøj med til en bette sv'er havde jeg sq nok snuppet en 650'er   :lol:   pis os

Du troede måske det var værktøjet du betalte ekstra for? :shock: Så kan jeg godt forstå du føler dig snydt :wink:  :wink:
SV1000SK4