Forfatter Emne: off topic: kat søger nyt hjem.  (Læst 934 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
off topic: kat søger nyt hjem.
« Dato: Marts 25, 2010, 11:34:35 am »
Hej Kære alle

(må lige afsøge min mulighed her)

Jeg har en kat her på værkstedet, som er en til-løber. Dvs at "Fie" selv kom listende ind på værkstedet her for ca 3 år siden.
mange af jer har sikkert set hende allerede.

Da hun kom her første dag, var hun, efter mit bedste bud, blevet efterladt og udmagret.. -men hun fik et stykke af min frokost og så har hun været her lige siden.
jeg er ved at flytte, både privat og mit værksted, og kan desværre ikke tage hende med i min nye bolig, og synes det vil være synd for hende at tage hende med på det nye værksted, hvor jeg ikke vil være ret meget.
-og derfor søger hun/jeg et nyt sted hvor hun kan være.

Hun er en super sød og ret specielt kat, flot og ca 6-8 år gammel.
Dyrlægen kaldte hende for "persian blue" -dog med en blanding af noget andet. dvs hun er grå/blå med hvidt bryst/mave/poter.
hun er meget kælen (når det passer hende, men sådan er det med katte)
hun har fået de årlige service hos dyrlægen og div ormekur, når hun har haft brug for det.

det nye hjem: gerne et sted hvor hun kan komme ud og hvor der ikke er kat i forvejen. (min storesøster havde hende i to uger, og der var en kat i forvejen og det gik desværre ikke)
hun passer sig selv meget og sover laangt det meste af dagen.
Jeg er ikke klar over hvordan hun evt vil være sammen med børn.


Jeg vil blive SÅ glad hvis jeg kan finde et hjem til hende, så hvis en af jer har lyst til at modtage hende eller kender nogle der har lyst til det.
-for jeg kan ikke sætte hende på et internat og aflive hende er udelukket.

tidsfristen er desværre også blevet lidt presset, da jeg har forsøgt andre muligheder, uden held, indtil nu. -jeg fraflytter værkstedet her på onsdag  :|
så beslutningen må nok ske lidt hurtigt  :D


mvh Alex

Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: off topic: kat søger nyt hjem.
« Svar #1 Dato: Marts 25, 2010, 11:51:17 am »
det nye hjem: gerne et sted hvor hun kan komme ud og hvor der ikke er kat i forvejen. (min storesøster havde hende i to uger, og der var en kat i forvejen og det gik desværre ikke)
hun passer sig selv meget og sover laangt det meste af dagen.
Jeg er ikke klar over hvordan hun evt vil være sammen med børn.

Vi havde snakket om det derhjemme - men vi har en hankat i forvejen som ikke gider de andre katte i området - så det er desværre nogo for os.

I øvrigt kan jeg anbefale Inges Kattehjem i Hillerød hvis du ikke finder en løsning. - vi har selv købt katte hos dem og de vurderer den nye familie inden
at man får lov til at købe katten..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: off topic: kat søger nyt hjem.
« Svar #2 Dato: Marts 25, 2010, 12:02:36 pm »
Billede på Alex! Jeg er sikker på sådan en kat nærmest sælger sig selv :) Jeg har desværre heller ikke mulighed for at have en kat rendende  :undecided: