Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Forældrenes garage er altid et hit
Jeg kan klart anbefale "FA Moto-Sport" som ligger på Degnemose Alle 4 i Brønshøj. Der kører jeg selv min egen SV'er hen!
Citat fra: ladegaard efter September 26, 2008, 12:40:50 pmJeg kan klart anbefale "FA Moto-Sport" som ligger på Degnemose Alle 4 i Brønshøj. Der kører jeg selv min egen SV'er hen!Tak. Hvad koster det?
Citat fra: rikke efter September 26, 2008, 04:40:13 pmCitat fra: ladegaard efter September 26, 2008, 12:40:50 pmJeg kan klart anbefale "FA Moto-Sport" som ligger på Degnemose Alle 4 i Brønshøj. Der kører jeg selv min egen SV'er hen!Tak. Hvad koster det?Hej Rikke .... Jeg har plads til dine cykler ... Bare giv mig et bib
Citat fra: rikke efter September 26, 2008, 04:40:13 pmCitat fra: ladegaard efter September 26, 2008, 12:40:50 pmJeg kan klart anbefale "FA Moto-Sport" som ligger på Degnemose Alle 4 i Brønshøj. Der kører jeg selv min egen SV'er hen!Tak. Hvad koster det?Hej Rikke .... Jeg har plads til dine cykler ... Bare giv mig et bib Du er da en helt! Har en aftale i ærmet jeg får afklaret snarest, men ringer lige hvis det er. Tusind tak