Forfatter Emne: honda v4 fra design til produktion  (Læst 1872 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
honda v4 fra design til produktion
« Dato: Juli 04, 2009, 08:22:34 am »
ud fra billeders navn bliver det en VFR med 1000cc  :mrgreen:

udkommer måske i 2010 - men rygter
« Senest Redigeret: Juli 04, 2009, 08:25:04 am af blz »
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2091
Re: honda v4 fra design til produktion
« Svar #1 Dato: Juli 04, 2009, 09:51:10 am »
Det er efterhånden en del år, der er blevet snakket om ny VFR eller ny Blackbird. Jeg vil se den, før jeg tror på det :-)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: honda v4 fra design til produktion
« Svar #2 Dato: Juli 04, 2009, 01:27:48 pm »
Hehe, første gang jeg så det der billede, sagde jeg til mig selv "Hvordan fanden skal de hjul nogensinde køre rundt?", men svaret er altså at de bare smækker normale hjul på :D
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: honda v4 fra design til produktion
« Svar #3 Dato: Juli 04, 2009, 05:13:12 pm »
VFR1200 med 160HK og kardang kan bli et fint alternativ til BMW K1300S, men jeg er spent på prisen.
Dagens VFR 800 er jo allerede for dyr, en 1200 kan da ikke bli billigere.. I alle fall ikke i avgiftslandet Norge(eller Danmark)...  :tie:

Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: honda v4 fra design til produktion
« Svar #4 Dato: Juli 04, 2009, 06:54:05 pm »
VFR1200 med 160HK og kardang kan bli et fint alternativ til BMW K1300S, men jeg er spent på prisen.
Dagens VFR 800 er jo allerede for dyr, en 1200 kan da ikke bli billigere.. I alle fall ikke i avgiftslandet Norge(eller Danmark)...  :tie:
der står 1000cc i artiklen - troede også selv det var en 1200cc pga navnet på billedet...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: honda v4 fra design til produktion
« Svar #5 Dato: Juli 04, 2009, 07:11:11 pm »
VFR1200 med 160HK og kardang kan bli et fint alternativ til BMW K1300S, men jeg er spent på prisen.
Dagens VFR 800 er jo allerede for dyr, en 1200 kan da ikke bli billigere.. I alle fall ikke i avgiftslandet Norge(eller Danmark)...  :tie:
der står 1000cc i artiklen - troede også selv det var en 1200cc pga navnet på billedet...

MCN mener det blir en 1200cc.. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2009/June/jun2409-All-new-Honda-V4-sports-tourer-revealed-/

En slags kombinert erstatter til VFR og XX.
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2498
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: honda v4 fra design til produktion
« Svar #6 Dato: Juli 04, 2009, 08:16:51 pm »
Tja, når/hvis der kommer en VFR1200, så kunne det godt være jeg skulle til at skifte... :thumbsup:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson