Forfatter Emne: Jeg er VRED!  (Læst 1412 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
Jeg er VRED!
« Dato: Maj 08, 2010, 10:39:17 am »
Jeg er Pisse sur lige nu! Min cykel, heldigvis ikke yamahaen, er blevet stjålet :club: ude foran Hamletsgade apotek i går lige før 16:00. Hvis der skulle være en af jer som falder over den, må i meget gerne tage den og kontakte mig og hvis der sidder én på den, må i meget gerne komme til at vippe vedkommende af :club: og det gør ikke noget hvis vedkommende kommer til skade :club: Den er magen til den nedenfor, bortset fra at den har hvid forgaffel, flaskeholdere, klik-på-skærme og smalle dæk.
« Senest Redigeret: Maj 08, 2010, 12:11:37 pm af blz »
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Kondi

• Sandt SVin
Sv: Jeg er VRED!
« Svar #1 Dato: Maj 08, 2010, 11:13:42 am »
Så imponerende at der stadig er folk der ikke ved hvad der er deres og andres. Min blev også nappet forleden - i aflåst område! - dog krævede det en vis form for håndtering af cykel, da bremserne var ekstrem dårlige... men hvor kan jeg da bare være ligeglad!! Someone gotta learn the hard way!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator