Forfatter Emne: MC Tirsdag 15 juni  (Læst 5379 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: MC Tirsdag 15 juni
« Svar #15 Dato: Juni 17, 2010, 07:54:10 pm »
Skønt at høre at der ikke skete noget alvorligt med chaufutten.....Så SVinet idag ...oppe hos Alex...så ikke for godt ud....

Og det viser os bare (efter min mening) at man nok lige skal kommunikere inden der køres .... og så overholde aftalerne....
På den måde er vi bidragende til at disse uheld sker ..... især når der er nye og urutinerede med....

Og til alle nye...hvis I synes det går for stærkt så vær ikke bange for at sige det. Alle skal sgu med hjem i ordenlig stand...

Glæder mig til snart at trille med jer igen...

Mvh Per

Er vel svært at sige når man først finder ud af hvordan der bliver kørt mens turen står på ;)

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: MC Tirsdag 15 juni
« Svar #16 Dato: Juni 17, 2010, 08:18:39 pm »
Skønt at høre at der ikke skete noget alvorligt med chaufutten.....Så SVinet idag ...oppe hos Alex...så ikke for godt ud....

Og det viser os bare (efter min mening) at man nok lige skal kommunikere inden der køres .... og så overholde aftalerne....
På den måde er vi bidragende til at disse uheld sker ..... især når der er nye og urutinerede med....

Og til alle nye...hvis I synes det går for stærkt så vær ikke bange for at sige det. Alle skal sgu med hjem i ordenlig stand...

Glæder mig til snart at trille med jer igen...

Mvh Per

Er vel svært at sige når man først finder ud af hvordan der bliver kørt mens turen står på ;)

En fast gylden regel:
Kør ikke hurtigere end du selv har lyst. Uanset hvad andre gør.
Vi er ansvarlige for vores eget ve og vel, og går det hurtigere end man synes er behageligt, så lad være med at prøve at følge med.
Det er bedre at falde bagud, blive væk, what ever, end det er at køre over evne
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen