Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Skal vi ud at give den gas i morgen....Engang efter 15:30?
Skal vi så ikke sige ved Q8 i Målev kl. 1700 - så kan det være der er nogen andre der springer på...
Citat fra: nygSkal vi så ikke sige ved Q8 i Målev kl. 1700 - så kan det være der er nogen andre der springer på...Ups, det er vist for sent for mig - hvad med 15.45 eller deromkring?
Nå, jeg takker for Olferts tilstedeværelse i Målev, og ligeledes til en af de nye 'mistænkte' som vi mødte i ... ehh Ganløse - tror jeg...?!Ronni - vi prøver igen en anden gang.... (måske i morgen?)
Citat fra: nygNå, jeg takker for Olferts tilstedeværelse i Målev, og ligeledes til en af de nye 'mistænkte' som vi mødte i ... ehh Ganløse - tror jeg...?!Ronni - vi prøver igen en anden gang.... (måske i morgen?)Jeg hørte jer godt komme forbi hjemme ved mig i går, og den enlige tror jeg var en der hedder Frank. (Det lød som hans maskine.)Var det en sølv sv1000s uden plov og en fyr med sort tøj og hjelm og med garanti en taske på ryggen?
Citat fra: JannikCitat fra: nygNå, jeg takker for Olferts tilstedeværelse i Målev, og ligeledes til en af de nye 'mistænkte' som vi mødte i ... ehh Ganløse - tror jeg...?!Ronni - vi prøver igen en anden gang.... (måske i morgen?)Jeg hørte jer godt komme forbi hjemme ved mig i går, og den enlige tror jeg var en der hedder Frank. (Det lød som hans maskine.)Var det en sølv sv1000s uden plov og en fyr med sort tøj og hjelm og med garanti en taske på ryggen?Nej, det var en rigtig SV - i blå selvfølgelig. Han kommer fra Federiksværk
Citat fra: nygCitat fra: JannikCitat fra: nygNå, jeg takker for Olferts tilstedeværelse i Målev, og ligeledes til en af de nye 'mistænkte' som vi mødte i ... ehh Ganløse - tror jeg...?!Ronni - vi prøver igen en anden gang.... (måske i morgen?)Jeg hørte jer godt komme forbi hjemme ved mig i går, og den enlige tror jeg var en der hedder Frank. (Det lød som hans maskine.)Var det en sølv sv1000s uden plov og en fyr med sort tøj og hjelm og med garanti en taske på ryggen?Nej, det var en rigtig SV - i blå selvfølgelig. Han kommer fra FederiksværkGreven???