Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Rasmus Modsat efter Juli 07, 2011, 11:15:32 amCitat fra: Big G efter Juli 07, 2011, 08:14:29 amTak for input fra SVinestalden. Rart at høre lidt meninger og råd.Nå, jeg tager et smut til *Harzen på SVinet, fem dage med gode veje, og så håber jeg at have fået banket hovedet på plads.Og så må jeg hellere få bestilt noget mere bane, bare for at se om det er en førstegangssvipser!Hvornår kører du? Tager selv afsted mandag i uge 29... Bliver i harzen 1 dag og kører videre der fra og til Østrig/Frankrig.Kører i alene der ned ? Har overvejet en lille sommer tur syd på, med grisen. Er det noget man kan gøre ?
Citat fra: Big G efter Juli 07, 2011, 08:14:29 amTak for input fra SVinestalden. Rart at høre lidt meninger og råd.Nå, jeg tager et smut til *Harzen på SVinet, fem dage med gode veje, og så håber jeg at have fået banket hovedet på plads.Og så må jeg hellere få bestilt noget mere bane, bare for at se om det er en førstegangssvipser!Hvornår kører du? Tager selv afsted mandag i uge 29... Bliver i harzen 1 dag og kører videre der fra og til Østrig/Frankrig.
Tak for input fra SVinestalden. Rart at høre lidt meninger og råd.Nå, jeg tager et smut til *Harzen på SVinet, fem dage med gode veje, og så håber jeg at have fået banket hovedet på plads.Og så må jeg hellere få bestilt noget mere bane, bare for at se om det er en førstegangssvipser!
Hvornår kører du? Tager selv afsted mandag i uge 29... Bliver i harzen 1 dag og kører videre der fra og til Østrig/Frankrig.
Citat fra: NielSV650 efter Juli 07, 2011, 02:49:51 pmJeg synes ellers der er indtil flere i blå klasse der kører med hovedet oppe i røven:mrgreen:HAHAHAHA det er sguda rigtigt, jeg har helt glemt at spørge dig om hvad der skete derude ?Jeg sad på post 7 og du knyttede næver efter en eller anden i karrusellen, du så ikke skide happy ud
Jeg synes ellers der er indtil flere i blå klasse der kører med hovedet oppe i røven:mrgreen:
Citat fra: Olfert efter Juli 07, 2011, 02:54:33 pmCitat fra: NielSV650 efter Juli 07, 2011, 02:49:51 pmJeg synes ellers der er indtil flere i blå klasse der kører med hovedet oppe i røven:mrgreen:HAHAHAHA det er sguda rigtigt, jeg har helt glemt at spørge dig om hvad der skete derude ?Jeg sad på post 7 og du knyttede næver efter en eller anden i karrusellen, du så ikke skide happy ud skal være ærlig at sige det kan jeg ikke huske
Citat fra: claus 1000 exmc efter Juli 08, 2011, 03:52:46 amCitat fra: Olfert efter Juli 07, 2011, 02:54:33 pmCitat fra: NielSV650 efter Juli 07, 2011, 02:49:51 pmJeg synes ellers der er indtil flere i blå klasse der kører med hovedet oppe i røven:mrgreen:HAHAHAHA det er sguda rigtigt, jeg har helt glemt at spørge dig om hvad der skete derude ?Jeg sad på post 7 og du knyttede næver efter en eller anden i karrusellen, du så ikke skide happy ud skal være ærlig at sige det kan jeg ikke huskeVar det Niels eller Claus der knyttede næve
[
Der var blandt andet en på en ducati, eller noget der lignede, med en delfin på bagagebæreren. Han var pænt belastende, både på og udenfor banen
Fin video Næls. Hvor kan jeg hente det program du bruger til at redigere mpg4 filer med?