Godt nok har jeg stadig et par topnice handsker derfra.Men det var 4. par på få måneder, inden de kunne holde i syningen... Såååå
Men ved jo intet om crash-tests på hans produkter.
Det har jeg også oplevet med mine tidl. Frank Thomas handsker til 800 kr som revnede på tværs af læderet trods anbefalet pleje og ingen styrt.
Har du set den "crash-video" med tøjet jeg har postet oppe i toppen?
Egentlig mærkeligt at firmaerne aldrig ønsker deres produkter retur for nærstudier af dem, og analyser for forbedringer.
Jeg har
uopfordret sendt en benzintank, mine handsker og en squash ketscher retur til importørene og en halv liter cola til Coca Cola... I alle tilfælde fik jeg tingene erstattet med nye uden beregning. I tilfældet med colaen fik jeg en hel kasse retur med alt muligt gøgl i (og naturligvis en ny cola der var vokset til 1½ l). Så deeet...
Ang. bankerne som tog livet af ham.... Som selvstændig er det vist KÙN dine egne beslutninger som dræber din forretning....
Mjaah, både og... Finanskrisen har ændret bankernes risikovillighed ganske dramatisk. Så en privat virksomhed med et likviditetsbehov eller garantier udstedt til leverandører af virksomhedens kapital kan nemt knække halsen selvom man har drevet virksomheden som man plejer og render ind i en krise. Især hvis man samtidigt har placeret sin sikkerhed i en bank som så krakker.
Det har vi erfaringer med i min egen familie

Du må gerne lige skrive hvis du ser en ny bankkrise komme så vi kan nå at beslutte om pengene skal flyttes til en anden bank, så vi ikke beslutter at lade dem blive

Vi vil jo helt ikke hænges op på, at det var vores egne beslutninger der kørte butikken i jorden snarere end bankernes inkompetence!