Forfatter Emne: Lyngbyvejen mod Lyngby i dag.  (Læst 2855 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Lyngbyvejen mod Lyngby i dag.
« Dato: September 25, 2011, 05:00:56 pm »
Hej gutter.

Hvem var det jeg så i dag? En blå sv, ved ikke om de andre cykler også var sv'ere. Fløj forbi på mit sorte svin med en sportstaske på ryggen :)

Giv jer til kende :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Lyngbyvejen mod Lyngby i dag.
« Svar #1 Dato: September 25, 2011, 09:33:10 pm »
Alt efter tidspunktet kunne det vidst godt have været os da vi kom på lyngbyvej efter vi kørte fra langelinie omkring kl 16 vil jeg tro, svingman på en blå sv1000 som var forrest, helen, mig og gregers. Var i øvrigt en rigtig fed køretur med lækkert vejr og godt selskab! først lige kommet hjem.

Tror faktisk jeg så dig køre den modsatte vej, husker i hvert fald jeg så en sort SV ikke så lang tid efter vi kørte fra langelinie :)
« Senest Redigeret: September 25, 2011, 09:36:14 pm af -BR- »
GSX-R 600 K7

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Lyngbyvejen mod Lyngby i dag.
« Svar #2 Dato: September 26, 2011, 02:11:58 am »
Ah, det var dog omkring kl. 11:45. Jeg kom fra ryparken og fortsatte videre mod Holte :-) Fantastisk vejr vi blev velsignet med i dag :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.