Jeg synes egentlig at priserne umiddelbart ser fornuftige ud. De skal jo have en hvis størrelse for at virke afskrækkende. Se bare hvor mange der kører rundt og snakker i håndholdt mobil i dag.
Jeg noterer at det vil komme til at koste 1000 kr hvis man undlader at holde så langt som muligt til højre. For s#*¤n jeg håber de vil begynde at dele nogle flere af de bøder ud! 
Der er behov for opgradering af trafikkulturen i DK. Det er blevet sagt før: Vi kan på det punkt lære noget af vores naboer syd for grænsen..
Ja, 2 bane fasisme burde koste og mindst 1000,- 
Planen er vist at sende mere politi
på gader og stræder. Det er faktisk en overraskende god plan. (altså uden at lyde politisk osv) 
Pu ha den har vi da vidst haft før!? Bøderne var ALT for lave, i forhold hvad det koster at behandle en tosse der kørte uden sele, over for rødt, eller ikke fatter højrevigepligt.
Så mangler vi bare det bliver ved lov at køre med godkendt køredragt og sko/støvler... Apropos ham der postede et billede af hans for der var godt trær af asfalt
(ikke for at jogge i det)
Enig, heldigvis er mange kørelærer jo enige. Jeg skulle fx. selv stille med tøj, rygskjold, støvler, hjelm, handsker var dog valgfri
Har oplevet en elev der ikke fik lov at køre, pga manglende rygskjold. Så lad os håbe det kan smitte lidt af på fremtidige riders.
Også super at førstehjælp nu er påkrævet ved kørekort. (ved faktisk ikke med MC-kort?) så er det jo bare om folk "tør" bruge det de har lært, hvis uheldet skulle opstå.