Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Var jeg den eneste der kom til at tænke på at den er oplagt til en fræk oplevelse, da hun steg ind under teltet? Så kan man lige få en reacharound mens man kører...
Citat fra: haldo efter Januar 16, 2012, 07:00:00 pmVar jeg den eneste der kom til at tænke på at den er oplagt til en fræk oplevelse, da hun steg ind under teltet? Så kan man lige få en reacharound mens man kører... Det burde være deres salgsargument
Citat fra: Brix efter Januar 17, 2012, 03:23:22 pmCitat fra: haldo efter Januar 16, 2012, 07:00:00 pmVar jeg den eneste der kom til at tænke på at den er oplagt til en fræk oplevelse, da hun steg ind under teltet? Så kan man lige få en reacharound mens man kører... Det burde være deres salgsargument nej nej og nej, så kommer der jo bare flere af dem
Citat fra: Andreas83 efter Januar 17, 2012, 03:25:59 pmCitat fra: Brix efter Januar 17, 2012, 03:23:22 pmCitat fra: haldo efter Januar 16, 2012, 07:00:00 pmVar jeg den eneste der kom til at tænke på at den er oplagt til en fræk oplevelse, da hun steg ind under teltet? Så kan man lige få en reacharound mens man kører... Det burde være deres salgsargument nej nej og nej, så kommer der jo bare flere af dem Hvordan tror du, man laver børn??
Mig bekendt skal der mere end en "reach around" til at der skal blive noget mere af det end noget der kan vaskes af tanken....