Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Men den er nok mere anvendeligt på billigere cykler under 30k
Kaskoforsikring delt med gennemsnitlig køre-km før man styrter/får brug for forsikringen fratrukket selvrisikoen og delt op i anskaffelsessummen....
Cykler under 30k kaskoforsikrer du vel aldrig?Det kan vel sandsynliggøres hvornår en kasko kan svare sig!
Hvad vil i mene prisen bør være for denne SV'er?http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=43621363Jeg skal netop til at købe min første mc. Jeg er 19 år, ca. 1.81m, 70kg.Jeg har tidligere kørt cross, og knallert (suzuki smx ).Jeg skal primært bruge den til at køre frem og tilbage mellem frederikssund og københavn (40-50km landevej/motorvejs kørsel).Vil i mene det er en god begynder cykel til mig?
Jeg ved dog ikke om man kan få en brugt ikke droslet cykel droslet
Men jeg er blevet lidt i tvivl mht. suzuki - jeg har set/hørt (og erfaret på min gamle Suzuki SMX) at de let ruster/irrer?
hvis du vil ha den i blå sætter jeg min til salg om en måneds tid eller 2 (afhængig af vejret).. samme prisniveau.. måske en tudse mere or so da den har en spyball på... specs ca de samme som den du har kig på, dog med lidt ekstra gear (kædelås, skivelås, fender elim, etc.).fordi.. blå er jo den rigtige farve (og nej det er ikke af fri vilje jeg sælger den ).. forbandede huspriser i kbh