Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
helle merete:Jeg trænger også... Men kan først få tilfredsstillet min trang sammen med jer gutter når jeg kommer tilbage til sjælland i næste uge
Helle MereteJeg trænger også... Men kan først få tilfredsstillet min trang
Helle Merete:CitérHelle MereteJeg trænger også... Men kan først få tilfredsstillet min trang Hmm... er jeg sikker på at jeg vil vide hvad det er for en trang??
BillCitérHelle MereteJeg trænger også... Men kan først få tilfredsstillet min trang Hmm... er jeg sikker på at jeg vil vide hvad det er for en trang??
Jesper bla blaCitérHelle Merete:CitérHelle MereteJeg trænger også... Men kan først få tilfredsstillet min trang Hmm... er jeg sikker på at jeg vil vide hvad det er for en trang??Is og kaffe på linien, samt røverhistorier!!
Naturligvis - hvad skulle det da ellers være?
[You never know
helle merete:CitérBillYou never know Nej - det ved man da efter at have sovet på MC Suså's loft sammen med dig...
BillYou never know
...til at køre en tur!Fik åbenbart ikke nok i går. Er der ikke nogen der er friske?
Majse:Freddy for pokker... Blev lige vildt skuffet der.... Troede jeg skulle til at læse noget kinkyagtigt.... Øv
Majse:...jeg er hurtigt til at svare igen...