Forfatter Emne: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..  (Læst 3782 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #15 Dato: Juni 12, 2006, 09:16:56 am »
 :shock: :shock: :shock: :shock:

GODT der ikke skete dig noget  :D

FUCK nogle syge sataner...de skulle da smækkes SÅ VILDT. Det er jo nærmest mordforsøg.....

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #16 Dato: Juni 12, 2006, 11:06:35 am »
Her er en liste over pæne ting man kunne have gjort:





 8) Ritzau
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #17 Dato: Juni 12, 2006, 11:08:10 am »
Her er en liste over pæne ting man kunne have gjort:





 8) Ritzau
Ja den er jo lidt kort  :wink:

Hvad så med listen over mindre pæne ting man kunne have gjort ?  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #18 Dato: Juni 12, 2006, 11:26:29 am »
Her er en liste over pæne ting man kunne have gjort:





 8) Ritzau
Ja den er jo lidt kort  :wink:

Hvad så med listen over mindre pæne ting man kunne have gjort ?  :mrgreen:
Såså, rolig nu! Vi skal ikke overbelaste forum-serveren...
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #19 Dato: Juni 12, 2006, 12:13:27 pm »
Nej!
Der er selvfølgelig ingen tvivl om at den bedste reaktion er at lade idioterne smutte!
Det er lige meget hvem der har "ret".
Som jeg hører det ku selv en uskyldig fuckfinger have udløst vold fra fjolsernes side!
Du sidder så tilbage rystet og forurettet!
Men i live og som den kloge!
Knus, sgu!
 8) Ritzau
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #20 Dato: Juni 12, 2006, 06:01:17 pm »
Jeg ved sgu godt hvad jeg havde gjort i det tilfælde, jeg var stoppet og fundet noget tungt i vejkanten, for derefter at indhente dem igen, ovehale dem og "tabe" genstanden umiddelbart derefter og så er det bare at gasse på... :twisted: Næsten en skam man ikke kører gammel englænder, så havde man vel en dunk olie der kunne gå hul på, det smører så fint forruden.... Nå, men så havde jeg jo ikke været en skid bedre, men det havde givet en god fornemmelse i kroppen :lol: :lol:

En masse ønsketænkning, ved sgu ikke hvordan jeg ville reagere i situationen, men godt at du slap væk for nørderne Majse.... :| :|
« Senest Redigeret: Juni 12, 2006, 07:26:35 pm af Den røde Baron »
SV1000SK4

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #21 Dato: Juni 12, 2006, 06:12:12 pm »
Fy for satan, Majse, men godt at du slap fra det med liv og førlighed i behold! Giv mig en halv time med dem og et stykke rustent ståltråd :evil: :evil: :evil:
Hyggeligt at hilse på dig hos Aagesen i øvrigt :D
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Sole

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #22 Dato: Juni 12, 2006, 07:16:20 pm »
minder mig om en tur i kbh for ikke længe siden, jeg ligger imellem to hælle anlæg dvs kansten, og en bil prøver at skubbe sig forbi og tvinge mig til at køre til siden, hun kørte tilmed helt op på siden af mig, indtil jeg satte benet ud og langsomt prøvede at komme tilbage ind på midten af vejen, hun kørte lige så stille ud og knalede et sidespejl på en bil der var parkeret. og lå og skubbede, endte med jeg stoppede motorcyklen satte den på ben, og gik hen og spurgte hvad fanden hun tænkte på, hele tiden sidder hun og snakker mobil telefon, tilmed imens jeg står og banker på hendes rude. hun er ligeglad vil bare frem, jeg kører så ind til siden og lader hende skride for at undgå risiko for ridser i min cykel, men hold kæft hvor var jeg sur. Er glad for du er ok majse.

Mit råd når folk leger med deres bil som om det var et våben er at langsomt stoppe helt, og bede dem om at skride. er ikke værd at skulle slås med dem.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #23 Dato: Juni 12, 2006, 07:26:20 pm »
Hej alle

Tak for alle jeres indlæg... Det varmer .... Christian spurgte hvorfor jeg ikke var kørt ind foran dem og fået dem til at stoppe og så spørge dem om de havde et problem ( Plejer jeg at gøre )... Og hvis det ikke var for den knytnæve jeg fik i fjæset for 3 mdr. siden hvor jeg slog idioten igen og brækkede hans næse efter han havde slået mig, så havde jeg også gjort det... Men af en eller anden grund vidste jeg bare at det skulle jeg ikke med disse 2... Jeg ville helt sikkert have kommet til skade hvis jeg havde stillet mig smart op.... og hvem ved om de måske havde haft en kniv... Christian siger så at hvorfor skulle de dog stikke mig ned.....( ved godt at jeg ikke skal overdrive... men man ved sgu aldrig )

1) hvorfor prøvede de at kører mig af vejen op til flere gange...???
2) ja hvorfor skulle de stikke mig ned... FORDI der render tåber rundt og stikker folk ned helt spontant..

Jeg vidste bare at jeg skulle væk fra disse 2 gutter her... De havde overhalet mig tidligere og ventede altså på mig... Så havde jeg holdt ind til siden, så tror jeg også de havde gjort det...

nå men jeg ved nu at man skal få taget deres nr. plade... Jeg tænkte bare ikke så langt må jeg indrømme. Var bare vildt bange.... men jeg har det godt... Og har da også været ude og kører idag.... Samme vej....  :tongue:

Til alle jer der kommer til Buddinge imorgen... VI SES.... Jubiiiiiiiiiiii

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Lørdags oplevelse jeg godt kunne have undværet..
« Svar #24 Dato: Juni 12, 2006, 11:22:20 pm »
Det er sgu træls med sådan nogle tåber. De burde have et ordenlig hak i pappet :evil:

Glad for du ikke kom noget til.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D