Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Skulle jeg, Gud forbyde det, gå hen og dø før tid, så håber jeg, at i vil vise mig den sidste respekt, at ligge min nekrolog under en andet end Sjov, spam og generel kategorien, til trods for min massive spam indsats på forum... Men måske er det bare mig, der ikke er med på noderne og finder døden spas eller værd at spamme om... Det er jo åbenbart det de unge vil have nu til dags
Citat fra: SVea efter September 05, 2006, 11:48:09 amSkulle jeg, Gud forbyde det, gå hen og dø før tid, så håber jeg, at i vil vise mig den sidste respekt, at ligge min nekrolog under en andet end Sjov, spam og generel kategorien, til trods for min massive spam indsats på forum... Men måske er det bare mig, der ikke er med på noderne og finder døden spas eller værd at spamme om... Det er jo åbenbart det de unge vil have nu til dags Du bliver lagt under "Køb / Salg" når den tid kommer... (måske skulle der i virkeligheden laves en kategori der hedder "Bortgives" !?!?)