Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Bo efter Februar 28, 2008, 03:19:16 pmForpulede møgunger! De skulle hænges op i deres ...../bo.....boller
Forpulede møgunger! De skulle hænges op i deres ...../bo
Citat fra: Rask efter Februar 28, 2008, 08:10:04 pmCitat fra: Bo efter Februar 28, 2008, 03:19:16 pmForpulede møgunger! De skulle hænges op i deres ...../bo.....boller jeg føler med jer.Lige præcis...... og jeg ville nyde at gøre det Kan det trøste dig lidt Flemming, så så mit dyt sådan ud torsdag morgen i sidste uge, apropro ungdomshuset - nogen der ved hvad der står (ud over CK 69!) eller hvem/hvilken gruppe det kan være Jeg ville jo ønske at der stod FUCK 69, så havde jeg måske ladet det sidde lidt Prøvede først at fjerne det med vidundermidlet lampeolie (petroleum), så rense benzin og til sidst cellulosefortynder... resultat lakken er blevet bleg men teksten kan stadig ses
Citat fra: Rask efter Februar 28, 2008, 08:10:04 pmCitat fra: Bo efter Februar 28, 2008, 03:19:16 pmForpulede møgunger! De skulle hænges op i deres ...../bo.....boller Det er satme ikke i orden det der Hønse... Noget forbandet svineri (og bestemt ikke noget dannede folk viser sympati med Ungeren på!!!) Nå, men nu hvor du ikke kan fjerne det, kunne du så ikke få en eller anden eller dig selv, til at få lavet et fedt billede enten med noget klistermærke af en art, eller med spraypaint?? Du skal naturligvis ikke bøde for, at folk ingen respekt har for din egendom, men nu er skaden jo sket. Og hvis du kendte en, der kendte en... Det er forresten ikke mig, der har sneget mig ud og tagget din bil Lige præcis...... og jeg ville nyde at gøre det Kan det trøste dig lidt Flemming, så så mit dyt sådan ud torsdag morgen i sidste uge, apropro ungdomshuset - nogen der ved hvad der står (ud over CK 69!) eller hvem/hvilken gruppe det kan være Jeg ville jo ønske at der stod FUCK 69, så havde jeg måske ladet det sidde lidt Prøvede først at fjerne det med vidundermidlet lampeolie (petroleum), så rense benzin og til sidst cellulosefortynder... resultat lakken er blevet bleg men teksten kan stadig ses