Forfatter Emne: Frederiksberg bløder....eller jeg gør ihvertfald  (Læst 3528 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Frederiksberg bløder....eller jeg gør ihvertfald
« Svar #15 Dato: Marts 01, 2008, 12:43:30 pm »
Forpulede møgunger!   :brok: :brok:

De skulle hænges op i deres .....

/bo

.....boller  :club:

Lige præcis......  og jeg ville nyde at gøre det  :twisted:

Kan det trøste dig lidt Flemming, så så mit dyt sådan ud torsdag morgen i sidste uge, apropro ungdomshuset - nogen der ved hvad der står (ud over CK 69!) eller hvem/hvilken gruppe det kan være :?: Jeg ville jo ønske at der stod FUCK 69, så havde jeg måske ladet det sidde lidt  :P

Prøvede først at fjerne det med vidundermidlet lampeolie (petroleum), så rense benzin og til sidst cellulosefortynder... resultat lakken er blevet bleg men teksten kan stadig ses  :roll: :club:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #16 Dato: Marts 01, 2008, 02:21:00 pm »

/bo

jeg føler med jer.

Kan det trøste dig lidt Flemming, så så mit dyt sådan ud torsdag morgen i sidste uge, apropro ungdomshuset - nogen der ved hvad der står (ud over CK 69!) eller hvem/hvilken gruppe det kan være :?: Jeg ville jo ønske at der stod FUCK 69, så havde jeg måske ladet det sidde lidt  :P

Prøvede først at fjerne det med vidundermidlet lampeolie (petroleum), så rense benzin og til sidst cellulosefortynder... resultat lakken er blevet bleg men teksten kan stadig ses  :roll: :club:

Ja det får I nok lidt svært ved, folk (læs snothvalpe) der gør noget så usselt som at ødelægge folk værdier uden noget formål har intet vedhæng at blive klynget op i. :club: :club:
en god gang prygl er sku det eneste de forstår. :whipped:
har får ridset bil 2 gange og stjålet gpsanlæg hvor det lykkes dem at ødelægge for 56000 kr :twisted:
« Senest Redigeret: Marts 01, 2008, 09:23:47 pm af kent »
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #17 Dato: Marts 01, 2008, 02:54:34 pm »
Forpulede vandaler....man får lidt lyst til at sætte bare en lille smule......HØJSPÆNDING på, og så et kamera.....man må da heller ingen ting  :cry: :cry:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: Marts 01, 2008, 11:58:31 pm »
Synes sgu det er et skråplan, og jeg fatter ikke hvad fanden det skal til for.
hvorfor helvede male uforståeligt på andres ejendom.

Kan edderhyleme godt forstå de borgere i NV som er alt andet en begejstret for Frederikssundsvejens skole som nyt ungdomshus.
Fedt at se værdien af sin ejerbolig styrtdykke.
 :dead:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #19 Dato: Marts 02, 2008, 03:43:39 am »

/bo

Det er satme ikke i orden det der Hønse... Noget forbandet svineri (og bestemt ikke noget dannede folk viser sympati med Ungeren på!!!) Nå, men nu hvor du ikke kan fjerne det, kunne du så ikke få en eller anden eller dig selv, til at få lavet et fedt billede enten med noget klistermærke af en art, eller med spraypaint?? Du skal naturligvis ikke bøde for, at folk ingen respekt har for din egendom, men nu er skaden jo sket. Og hvis du kendte en, der kendte en...  :wink: Det er forresten ikke mig, der har sneget mig ud og tagget din bil  :rolleyes:

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"