Er der nogle af jer der har erfaringer med Leo Vince potter ? Når de skal pakkes om, kan man så bruge uorginalt materiale eller ? Det orginale er ret dyrt (799 pr stk) består af lyddæmperrør samt isoleringsmateriale, betyder det at det ikke kun er ulden der skal skiftes ?
Er der fordele ved at vælge titanium frem for alu potter ? Syntes egentlig alu ser godt ud, når maskinen nu er sølv.
MVH
GD
1. Der er et par stykker her fra forummet som har monteret LeoVince på deres 650'ere, og de lyder efter min mening rigtig godt.
2. Når de skal pakkes om køber du bare noget uld og nogle alu/rustfri blindnitter. Det skulle ikke koste dig det store - omkring 200,- kr for ulden og et par kroner for nitterne. (Jeg købte 3 poser uld hos Louis.de til 10€ posen, og fik nitterne med da jeg købte en solid nittetang)
Så vidt jeg kan se på LeoVince's hjemmeside, er det lyddæmpningsmateriale de pakker potter med lidt nemmere at arbejde med, da det er et stykke der bare skal vikles om inderrøret
3. Du behøver kun at skifte ulden da det er den der forsvinder - ikke selve yderrøret. (det kan dog blive nødvendigt hvis du ikke skifter ulden i tide og for misfarvet yderrøret)
4. Titanium er lettere & stærkere, men har selvfølgelig en lidt anden glød - men det er i bund og grund en smagssag...
5. sølv er sgudda' for grimt - køb en blå...!