Forfatter Emne: Elevatorstop  (Læst 4335 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Elevatorstop
« Dato: Juli 04, 2007, 09:50:47 am »
Aghhhhh, så kom dagen for mig hvor jeg måtte sidde helt panisk i en elevator... Igennem mange år havde jeg endelig fået bygget tidliden op til disse kondibesparende tingster... Havde fuld tiltro til at de ville fragte mig det rigtige sted hen... MEN idag satte vores elevator sig fast på jobbet.. Og klokken virkede ikke.. Lynhurtigt kom jeg til at svede.. og ikke nok med at den sætter sig fast... der går fandme 10 minutter før de opfanger at jeg altså råber inde fra det sorte lille omklamrende hul... Vi er underbemandet grundet sommerferie... Nå, men nu er jeg atter ude i friheden igen... nåede også at sidde inde i 32 minutter... Tager den aldrig mere... Trapperne bliver første priotet..
ØV ØV
« Senest Redigeret: Juli 04, 2007, 09:07:11 pm af SVea »

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Elevatorstop
« Svar #1 Dato: Juli 04, 2007, 10:04:28 am »
Dave sad fast i vores elevator for en måned tid siden... Men det var nu mest HC og jeg der var ved at gå i panik. Alarm knappen som vi bad David at trykke på, virkede heller ikke efter hensigten, og vi kunne heller ikke vride døren op. Men efter et par minutter fik Dave den selv igang ved at trykke et par gange på en stop knap. Jeg var sikker på, at han var skræmt for livet, men senere samme aften var han ude og tage elevator igen  :rolleyes: :rolleyes:

HC og jeg har også siddet fast i elevatoren i Ikea i Gentofte sammen med et andet fremmed par. Men der fik HC hurtigt vredet døren op, fordi han synes det andet par var lidt skummel og kiggede lystent på os  :lmao:

Engang sad jeg også fast i elevatoren i Ishøj rådhus, men det var kun en glæde for mig, for jeg var taget på rådhuset i arbejdstiden, og jo flere minutter jeg var låst inde, jo mere gik der af min arbejdstid  :wink:

Jeg kan godt lide små omklamrende rum. Der er noget hyggeligt over dem. Jeg er mere angst for store åbne pladser... Men sådan er folk jo så forskellige
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #2 Dato: Juli 04, 2007, 10:57:17 am »
Jeg har kun siddet fast i en elevator en enkelt gang.
Det var til SVinefesten sidste år, da vi skulle have Freddy's SVin op, efter hans brænder i kælderen.
Det var sgu hygge der ville noget ! To mand, og en MEGET varm SV'er  :mrgreen:

Efter lidt trykken ala CTRL-ALT-Delete, kom der gang i kassen igen.
At den så sprang stue etagen over, og fragtede os op i sovesalen en tur, gjorde ikke så meget  :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #3 Dato: Juli 04, 2007, 11:47:35 am »
Inde på bodyhouse.dk, har de sådan en smart sektion, hvor man anonymt kan skrive, hvis man har et problem eller har oplevet noget ubehageligt eller bare er nedtrykt... Måske skulle vi få det her på forum  :D Jeg gad godt at vide, om nogle her på forum, kunne afhjælpe mig med min skræk for spyfluer og natsværmere nemlig. Jeg er røv bange for de dyr, for de går jo som bekendt lige direkte efter struben  :? :?

Så Ole, lad os få en kategori som de har her:
http://www.bodyhouse.dk/idealbb/default.asp?catID=8

Kom frisk... Jeg mener det sørme

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #4 Dato: Juli 04, 2007, 02:58:34 pm »
Inde på bodyhouse.dk, har de sådan en smart sektion, hvor man anonymt kan skrive, hvis man har et problem eller har oplevet noget ubehageligt eller bare er nedtrykt... Måske skulle vi få det her på forum  :D Jeg gad godt at vide, om nogle her på forum, kunne afhjælpe mig med min skræk for spyfluer og natsværmere nemlig. Jeg er røv bange for de dyr, for de går jo som bekendt lige direkte efter struben  :? :?

Hvor er du sød.... :D

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #5 Dato: Juli 04, 2007, 03:37:36 pm »

Hvor er du sød.... :D

Ja, det er sandt det er jeg. Men Ole vil ikke give mig en kategori der kunne omhandle livets nedture (og elevatorture)...  :wink: Jeg tror han er bange for at jeg vil fylde den op med loonie ting  :whatever: :rolleyes: Og måske har han ret  :lol:

Rask

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juli 04, 2007, 05:31:43 pm »
Jeg er mest bange for restskat..... :tie:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Rask

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Juli 04, 2007, 05:33:10 pm »
Jeg har kun siddet fast i en elevator en enkelt gang.
Det var til SVinefesten sidste år, da vi skulle have Freddy's SVin op, efter hans brænder i kælderen.
Det var sgu hygge der ville noget ! To mand, og en MEGET varm SV'er  :mrgreen:

Efter lidt trykken ala CTRL-ALT-Delete, kom der gang i kassen igen.
At den så sprang stue etagen over, og fragtede os op i sovesalen en tur, gjorde ikke så meget  :lmao:

Sjov idé i øvrigt  :lol: En brænder i en kælder - og et SVin i en elevator  :lmao:

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #8 Dato: Juli 04, 2007, 06:00:24 pm »

Det er jeg også bange for  :? Men det hjælper at tale ud om det med venner og familien. Ellers er du velkommen til at kontakte mig via PM. Måske kan vi starte en støttegruppe for folk med vores form for angst/fobi  :wink:

Rask

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Juli 04, 2007, 08:40:49 pm »

Det er jeg også bange for  :? Men det hjælper at tale ud om det med venner og familien. Ellers er du velkommen til at kontakte mig via PM. Måske kan vi starte en støttegruppe for folk med vores form for angst/fobi  :wink:

Jeg har nu søgt hjælp på bodyhouse - satser 110% på, at de kan hjælpe....  :mrgreen:

Der er også folk med rigtige problemer: 18 cm lang og 18 cm bred  :shock: - se selv:

http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=32815  :lmao:
« Senest Redigeret: Juli 04, 2007, 08:42:39 pm af Rask »

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: SVea's fobi tråd - Sticky!!
« Svar #10 Dato: Juli 04, 2007, 09:03:25 pm »
Og der har jeg lige fået mig endnu en fobi  :shock: Hvad kalder man mon angst for 18 cm brede penisser??

Det var nu ikke min mening at overtage Majses tråd... En eller anden kan evt splitte eller slette den efter hvad jeg har skrevet i mit første indlæg.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #11 Dato: Juli 04, 2007, 09:10:06 pm »
Og nu skal jeg nok tage min medicin (læs: drikke en kold øl) og stoppe med at spamme om mine fobi´er og andre mærkværdigheder.

Undskyld Majse, det har ikke været min mening at spamme din tråd. Naturligvis er det ikk en sjov oplevelse du har haft, hvis du har det ubehageligt med små rum. Beklager  :oops: Men mist ikke modet. Du må prøve en elevator igen. Du skal vist være mere end uheldig for at sidde fast 2 gange i træk  :wink: