Forfatter Emne: DFT travel- tænk jer om!  (Læst 7948 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVésken!

• Gæst
DFT travel- tænk jer om!
« Dato: Juli 04, 2007, 08:54:02 am »
Så er vores lille ferie gået i vasken. Vi bestilte vores ferie hos DFT travel sidst i januar, og fik bekræftelse på vores booking d. 14. feb. 2007.Igår blev vi så ringet op, fire uger før afrejse, med beskeden om, at de desværre havde solgt os en vare som de ikke kunne levere.Hotellet vi skulle bo på, havde de overbooket, det var galt med 10 lejligheder. Vi kunne så få en hytte et andet sted :whatever:hvad kan vi bruge det til, det var jo ligesom ikke det vi havde bestilt,men det var det eneste de kunne gøre. Det er menneskeligt at fejle, det ved jeg godt. Men at skulle fortælle vores drenge at alt den snak vi havde omkring vores ferie- hvor vi skulle være, hvad der var i området og hvad vi  skulle lave, IKKE bliver til noget alligevel, det er en meget trist oplevelse. Nu må vi så se om vi kan nå at finde et andet alternativ.......SÅ TÆNK JER OM, hvis I bestiller ferie hos DFT travel, de har ikke styr på deres ting.
Et trist opstød fra SVesken.

fldahl

• Roadracer
  • the devil made me do it...
Re: DFT travel- tænk jer om!
« Svar #1 Dato: Juli 04, 2007, 09:11:14 am »
Vi har haft nogle gode ture med DTF.

Men en enkelt gang har vi oplevet noget lignende dét, du har oplevet. Hotellet var overbooket og vi kunne frit vælge et andet (i Ikast-området  :shock:).

Men DTF var sådan set ret gode til at hjælpe os. Med lidt brok, så fandt de noget, der var ok.
Nu uden tohjulet liv...

fldahl

• Roadracer
  • the devil made me do it...
« Svar #2 Dato: Juli 04, 2007, 09:45:23 am »
Tro mig, jeg har ytret min mening. De arbejder på sagen, men de har desværre også allerede sagt at de ikke kan finde noget tilsvarende. Vi må så vente på et alternativ. Som sagt er det menneskeligt at fejle. Men DANM..... det er svært at acceptere at den ferie man havde planlagt så tidligt, går i vasken fordi selskabet har lavet en fejl. Det der er værst, er drengenes skuffelse. Lige nu søger jeg med lys og lygte efter andre muligheder.
Ja, det er et ærgerligt emne, de spiller hasard med.
Nu uden tohjulet liv...

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #3 Dato: Juli 04, 2007, 09:52:18 am »
Det er sgu noget skod... meget ærgeligt... Men hellere sådan en fejl end konkurs...   :D

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Juli 04, 2007, 12:30:18 pm »
Mennekseligt at fejle, ja. Men overbookning er desværre ikke en fejl, men noget som flyselskaber, rejsebereauer m.m. koldt kalkulerer med i deres planlægning. Derfor er det sgu også pinligt for dem når det kikser, og afbuddene ikke lever op til deres fine prognoser. Bare giv dem tørt på, man får ikke noget hvis man ikke råber op  :brok:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
« Svar #5 Dato: Juli 04, 2007, 01:46:35 pm »
Mennekseligt at fejle, ja. Men overbookning er desværre ikke en fejl, men noget som flyselskaber, rejsebereauer m.m. koldt kalkulerer med i deres planlægning. Derfor er det sgu også pinligt for dem når det kikser, og afbuddene ikke lever op til deres fine prognoser. Bare giv dem tørt på, man får ikke noget hvis man ikke råber op  :brok:
Men gjorde de ikke det var priserne måske 20% højere, vil du betale det.... og hvor tit er det egentlig det kikser for dem? Jeg rejser en del med fly og ville da syntes det var mere træls hvis flyene altid var halvtomme - især med den miljøsnak der er for tiden...

Dette undskylder naturligvis ikke DTF. De skal finde et tilsvarende alternativ til jer.
YAMAHA FZS 600 Fazer

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #6 Dato: Juli 04, 2007, 02:03:31 pm »
ÆRGELIG OPLEVELSE!

Jeg er nu ellers meget godt tilfredse med dem... "Hjalp" dem en gang med at få styr på sikkerheden på deres hjemmeside og fik en gratis tul til selvvalgt destination i deres katalog over en forlænget weekend. Med andre ord blev jeg ikke meldt til politiet og de var glade for mit lille hint. Skal se om jeg ikke kan finde mine screenshots en dag og uddybe historien.

Er dog begyndt at bruge hotels.com - de plejer at være billigere!
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #7 Dato: Juli 04, 2007, 07:39:32 pm »
@Anders:

Det sker relativt ofte, ihvertfald for luftfartsselskaber, at der er overbooket, og passagerer må flyttes om. Arbejder selv med luftfart, så jeg er helt med på at halvtomme fly ikke er løsningen, så jeg kan sagtens følge deres (og din) tankegang. Jeg kan bare ikke se det nogensinde kan være kundens problem, og det mindste man kan tilbyde er et lignende produkt. Det er jo en servicevirksomhed, de lever vel af tilfredse kunder. Det var bare det jeg ville sige.

@SVésken:

Husk nu  :brok:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Rask

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Juli 04, 2007, 09:56:02 pm »
ÆRGELIG OPLEVELSE!

Jeg er nu ellers meget godt tilfredse med dem... "Hjalp" dem en gang med at få styr på sikkerheden på deres hjemmeside og fik en gratis tul til selvvalgt destination i deres katalog over en forlænget weekend. Med andre ord blev jeg ikke meldt til politiet og de var glade for mit lille hint. Skal se om jeg ikke kan finde mine screenshots en dag og uddybe historien.

Fortæl, fortæl - noget med  :police: er altid spændende  8)
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #9 Dato: Juli 05, 2007, 12:19:23 am »
ÆRGELIG OPLEVELSE!

Fortæl, fortæl - noget med  :police: er altid spændende  8)

Jamen jeg deler da gerne historien  :D Det drejer sig om at de en gang havde en reklamekampagne hvor man kunne opspare bonus-point a'la EuroBonus (SAS) og bruge opsparede point til at købe rejser med. Jeg har arbejdet med it-sikkerhed i nogle år og kiggede derfor lidt nysgerrigt i koderne på deres hjemmeside og fandt ud af hvordan teknikken bag indsættelse af point på ens konto foregik. Jeg kodede derfor et lille program som tog imod et kontonummer og det ønskede antal point og opdaterede ens konto. Vupti så havde jeg lidt over en halv million point og var godt i gang med at købe en rejse gratis. Jeg valgte dog at gøre dem opmærksom på problemet og foreslog en løsning. Det var de meget galde for og gav mig derfor en gratis rejse med ledsager. COOL  :D Efterfølgende testede jeg så deres opdaterede system uden at være i stand til at knække det... Til nørderne herinde drejede det sig om at ændre lidt i de query-strings som blev sendt rundt imellem deres ASP scripts og udnytte at det GET'ede i stedet for at POSTe deres forespørgsler...

:: EDIT ::

Lagde lige mærke til WinAmp oppe i toppen  :wink: RAMMSTEIN RULES!!!!
« Senest Redigeret: Juli 05, 2007, 12:23:11 am af skurkenfradallas »
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4