Forfatter Emne: Capone uden SV  (Læst 4764 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

• Sandt SVin
Capone uden SV
« Dato: Juni 14, 2007, 11:08:05 pm »
Jeg har solgt min SV, men så let slipper I ikke for mig. Jeg vender frygteligt tilbage... når jeg får lidt mere tid. Indtil da vil jeg bare være her og der i tide og utide. Men SV-forum forbliver mit favorit opholdssted i cyberspace.
Køberen, flink fyr, kigger nok ind som bruger på forum. Tag godt imod ham når den tid kommer - han har trods alt en fed SV.  :thumbsup:

Jeg har haft mange gode timer på ryggen af SV'en og i selskab med jer rødder. Pas på jer selv og kør ordentligt.
Ses ligepludseligt!

Capone aka. Michael

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Capone uden SV
« Svar #1 Dato: Juni 14, 2007, 11:11:59 pm »
Så blev det jo faktisk din afskedstur i tirsdags.
Godt at høre, at du ikke forsvinder helt.
Og øhm... selv om det er vemodigt, så er det vel på sin plads at sige tillykke med salget.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #2 Dato: Juni 14, 2007, 11:15:22 pm »
Mon ikke der er plads til hele familien på en sv med SideVogn ??  Men ok jeg nægter at tro du køber sådan en, god fornøjelse med den mauelle cykel!

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Juni 15, 2007, 11:32:48 am »
Tillykke med salget, Mafioso  :D

Pas nu på med den der trædecykel, det er noget farligt lort  :tie:
2 styrt på mc, intet sket udover lidt slidtage på tøjet :D :D
1 styrt på trædecykel, over 8000,- i tandlægeregning + hudafskrabninger i hele fjæset  :shock: :lol: :lol: (jeg fik dog anlagt et pænt lille lokumsbrædt, da jeg ikke kunne barbere mig)

Hygge
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #4 Dato: Juni 15, 2007, 12:08:59 pm »
Det er også lidt trist for mig, at du har solgt din cykel.... Du var en af dem, der tog så hjerteligt mod mig i starten herinde, og det er jeg stadig så glad ved... Derfor håber jeg heller ikke, at du smutter, kun fordi den sorte SV´er ikke er din mere... Vi skal nok tage pænt imod den nye ejermand og stadig se lidt efter cyklen  :wink:

Du er sgu en god fyr Capone. Nyd du sommeren lidt med dine piger, og så skriver du altså bare, hvis du skal køre  :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

newborn

• Søndagskører
  • **
  • Newborn SVrider
« Svar #5 Dato: Juni 20, 2007, 07:48:06 pm »
Og her er så køberen af Capone's SV, jeg håber jeg kan komme ud at køre med jer i løbet af sommeren. Jeg bor på Amager og kører med sort hjelm og jakke, hvis I skulle møde mig, og SV'en - ja den kender I jo. Jeg har allerede kørt de første 300km og den kører fantastisk stor respekt til Capone, desværre også røget i min første fartfælde, så nu må vi se om jeg beholder kortet.
Ses derude
Jeg forstår ikke mænd, der ikke kører mc - jeg har prøvet !!
Jeg forstår ikke kvinder,                       - jeg har prøvet !!

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #6 Dato: Juni 20, 2007, 08:06:22 pm »
Og her er så køberen af Capone's SV, jeg håber jeg kan komme ud at køre med jer i løbet af sommeren. Jeg bor på Amager og kører med sort hjelm og jakke, hvis I skulle møde mig, og SV'en - ja den kender I jo. Jeg har allerede kørt de første 300km og den kører fantastisk stor respekt til Capone, desværre også røget i min første fartfælde, så nu må vi se om jeg beholder kortet.
Ses derude

Velkommen til!!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Capone

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Juni 20, 2007, 08:25:11 pm »
desværre også røget i min første fartfælde, så nu må vi se om jeg beholder kortet.
Ses derude

Det var hurtigt - har du omregistreret den, eller får jeg en hilsen fra ordensmagten een af dagene  :mrgreen:

Nick

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Juni 20, 2007, 10:03:21 pm »
desværre også røget i min første fartfælde, så nu må vi se om jeg beholder kortet.
Ses derude

Det var hurtigt - har du omregistreret den, eller får jeg en hilsen fra ordensmagten een af dagene  :mrgreen:

Så kan det jo være han kan beholde kortet...   :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Coyote

• Roadracer
« Svar #9 Dato: Juni 20, 2007, 10:27:01 pm »
Capone, det var på sin vis lidt triste nyheder, men det var vel hvad man kunne forvente :wink:

Du kan til enhver tid få et lift bagpå og ud til linien hvis kaffe mm skulle friste.

Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

newborn

• Søndagskører
  • **
  • Newborn SVrider
« Svar #10 Dato: Juni 27, 2007, 09:26:27 am »
Nu er den omregistreret, og hvis du får den hilsen, sender du den selvfølgelig bare videre til mig. Måske kan nogen fortælle mig om man også bliver fotograferet bagfra, når man bliver blinket af en fotovogn, ellers kan de vel ikke sende en bøde

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #11 Dato: Juni 27, 2007, 09:32:20 am »
Nu er den omregistreret, og hvis du får den hilsen, sender du den selvfølgelig bare videre til mig. Måske kan nogen fortælle mig om man også bliver fotograferet bagfra, når man bliver blinket af en fotovogn, ellers kan de vel ikke sende en bøde
Hvis du bliver noget, bliver du filmet. I mange (hvis endda ikke alle) fotovogne er der et videokamera, som også bliver aktiveret af blitzen, og som filmer et lille stykke tid. Dette er ikke kun en foranstaltning mod motorcyklister, men selvfølgelig også mod de Brian'er som tror de kan slippe ved at pille den forreste nummerplade af deres biler.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #12 Dato: Juni 27, 2007, 02:46:07 pm »
Jeg har solgt min SV, ........ Men SV-forum forbliver mit favorit opholdssted i cyberspace.
Ja, du er sgu ikke for klog men du forbliver også vores favorit hestehoved gangster mann ...... :wink:

Ses derude
De fleste er da sluppet med skræggen lader det til.... mig selv incl.:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6919.0

... men velkommen til  :)
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

newborn

• Søndagskører
  • **
  • Newborn SVrider
« Svar #13 Dato: Juli 04, 2007, 10:38:43 pm »
Nå det blev til et enkelt klip og halvandet kilo, så det kunne jo være værre, men folks erfaringer med at undgå bøder, hvis man kører med sort visir, må jeg desværre dementere, jeg havde godt nok udover det også solbriller på, men alligevel er billedet rimelig tydeligt, så jeg tror ikke jeg forsøger at undgå den.
...og Capone du kan være helt rolig bøden er kommet til mig, som du jo kan forstå på ovenstående

Capone

• Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Juli 05, 2007, 09:31:18 am »
Nå det blev til et enkelt klip og halvandet kilo, så det kunne jo være værre, men folks erfaringer med at undgå bøder, hvis man kører med sort visir, må jeg desværre dementere, jeg havde godt nok udover det også solbriller på, men alligevel er billedet rimelig tydeligt, så jeg tror ikke jeg forsøger at undgå den.
...og Capone du kan være helt rolig bøden er kommet til mig, som du jo kan forstå på ovenstående

Damn, det var en skidt SV-dåb. Men det kunne have været værre. Hvis det er nogen trøst, så kan jeg fortælle at jeg også indkasserede en bøde i samme størrelsesorden på min første tur efter tilkørslen.  :mrgreen: