Forfatter Emne: Buhuuu!!!! Endnu længere tid til 1/3  (Læst 2111 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

• Roadracer
Buhuuu!!!! Endnu længere tid til 1/3
« Dato: Januar 15, 2008, 12:02:40 am »
Ja det er jo både godt og skidt, men nok mest godt. Jeg har bestilt tid hos Mr. Dyno til montering og indkøring af PCIII og Piper-X luftfilter. Jeg skal op med svinet den 1/2 og så er den klar til sæsonstart, det er bare topdollar :thumbsup: :twisted: :thumbsup: Men for satan hvor er der længe til den 1/3 hvor man kan komme ud og prøve resultatet, glæder mig helt vildt :puke: :puke:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: Buhuuu!!!! Endnu længere tid til 1/3
« Svar #1 Dato: Januar 15, 2008, 09:56:56 am »
Money well spend! Så må man håbe at sneen lader sig vente på, eller at du har en dejlig varevogn eller endeligt har nogle solide pig-dæk til svinet!
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Januar 15, 2008, 09:59:47 am »
salten er nok det værste - det æder alu som om det var ingen ting
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #3 Dato: Januar 15, 2008, 11:53:43 am »
45 dage, 12 timer 6 minutter og 2 sec...

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
« Svar #4 Dato: Januar 15, 2008, 12:43:35 pm »
Ja det er jo både godt og skidt, men nok mest godt. Jeg har bestilt tid hos Mr. Dyno til montering og indkøring af PCIII og Piper-X luftfilter. Jeg skal op med svinet den 1/2 og så er den klar til sæsonstart, det er bare topdollar :thumbsup: :twisted: :thumbsup: Men for satan hvor er der længe til den 1/3 hvor man kan komme ud og prøve resultatet, glæder mig helt vildt :puke: :puke:

Til gengæld skal du nok blive rigtig glad for det - det er en helt anden maskine du får retur :)

/bo
MC-løs :-/

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #5 Dato: Januar 15, 2008, 05:18:53 pm »
skal hente min mandag,,,,,, kedeligt at skulle fragte den hjem uden at måtte tage en tur....

nu da mr dyno har pillet :cry:
nu med yamaha fz1 2008

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Januar 15, 2008, 07:39:18 pm »
Money well spend! Så må man håbe at sneen lader sig vente på, eller at du har en dejlig varevogn eller endeligt har nogle solide pig-dæk til svinet!

Ja det foregår i varevogn, i hvert fald den ene vej, så håber jeg på dejligt forår når den skal hentes igen. Solen der varmer forsigtigt, træernes knopper titter frem, V2'eren der buldrer der ud af mmmmmmmmmmmmmmm.

skal hente min mandag,,,,,, kedeligt at skulle fragte den hjem uden at måtte tage en tur....

nu da mr dyno har pillet :cry:

Ja det er næsten mere synd for dig, du kan bare gå og glo på den, og ae den lidt en gang imellem. Min er i det mindste ude af syne.
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #7 Dato: Januar 15, 2008, 07:42:00 pm »
Åh ja, forresten så går jeg og venter på de armerede bremseslanger dumper ind af døren, den bliver så nysselig, den blå gris :mrgreen: :mrgreen: