Forfatter Emne: Hotbodies undertray  (Læst 1904 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sørensv1000

• Wannabe
Hotbodies undertray
« Dato: Februar 20, 2008, 05:33:22 pm »
Hej jeg har lige meldt mig ind i denne herlige klub som virker interesant. jeg har i forbindelse med under tray ombygningen fået galoperende blinklys... og er lidt i tvil om jeg skal bruge modstande eller andet blinkerelæ jeg hælder mest til sidstnævnte løsning . hvis der er nogle som har gjort sig nogle erfaringer og vil øse ud af dem ville det være cool.....

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Hotbodies undertray
« Svar #1 Dato: Februar 20, 2008, 06:12:24 pm »
Jegf har tidligere haft samme problem på min gamle mc, og der brugte jeg effektmodstande, men de bliver hamrende varme (læs: man kan ikke rørre dem) så jeg ville købe et blinkrelæ eks ved louis i tyskland.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

sørensv1000

• Wannabe
« Svar #2 Dato: Februar 21, 2008, 07:35:46 am »
Hej Jannik
tak for rådet  :lol: jeg må på jagt efter et blinke relæ,  jeg synes at have læst et sted at man skal skubbe den blå og brune ledning ud af det gamle relæ og bruge kun de to i det nye relæ. og derefter skal det gamle relæ formentlig genmonteres. er det helt ved siden af ? kan man købe et relæ som man ombytter med det originale ? på forhånd tak.

Michael N

• Plastikrocker
  • GSXr1300K8 Hayabusa
« Svar #3 Dato: Februar 21, 2008, 02:33:34 pm »
Du kan også købe et relæ fra luis, eller andre virker også fint se billed:
Hayabusa Sort / Orange

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #4 Dato: Februar 21, 2008, 06:58:40 pm »
den dims bliver ikke varm? pris ca? og hvad søger man efter når man leder?
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Blinklys

• Gæst
« Svar #5 Dato: Februar 21, 2008, 07:26:31 pm »
Prøv at søge på "Blinkrelais" på Louis, så dukker der noget op ;) Jeg har selv det relæ fra Kellermann og det fungerer ihvertfald udemærket. Jeg tror ikke der er den store forskel de forskellige relæer. Mit har ledning til stelforbindelse, hvilket det røde der vist ikke har (ved ikke om det betyder det store.) På billedet ku' det godt se ud til, at vedkommende har klippet ledningerne til originalrelæet og sat kabelsko på - du ka' faktisk godt undgå helt at klippe ved blot at trykke de to ledninger ud af soklen med en bukket papirclips eller lignende :)

sørensv1000

• Wannabe
« Svar #6 Dato: Februar 21, 2008, 10:14:05 pm »
hello..
tak for alle gode råd. jeg skal afslutte mit lille projekt sommeren er snart over os  :lol: håber vi ses på vejene....