Forfatter Emne: MC fragt fra England  (Læst 3341 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
MC fragt fra England
« Dato: Juni 19, 2008, 03:29:26 pm »
Nogen der kender til et godt fragtfirma, der kan fragte en MC til DK ? eller nogen som gør det som en side gesjæft ?

Jeg skal måske købe et banejern derovre, og har kigget lidt på at sejle derover og hente den i varevogn, men det blir altså en dyr affære hvis man er alene.. og så går meget af besparelsen ligesom af ved at købe den derovre.

Nogen der kender nogle gode måder at få en bike hjem derovre fra ?? nogen transport firmaer der er gode til den slags ? Nogen man kan stole på, i tilfælde af at man ikke selv står og afleverer penge i hånden på sælger og ser at man får det rigtige med hjem

der er mange måder at gøre det på, men søger erfaringer på hvordan og hvem der kan gøre det..!?

Jeg er åben for alt, tager også gerne en billig flyver derover hvis det kræver det og er med til at få den fragtet hjem...

hjæææææælp :-D

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
Re: MC fragt fra England
« Svar #1 Dato: Juni 19, 2008, 04:47:47 pm »
Ved at Chris fra MCG har hentet baneracer i UK. Spørg evt. ham

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=6638

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Martin H

• Roadracer
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
« Svar #2 Dato: Juni 19, 2008, 05:09:33 pm »
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #3 Dato: Juni 19, 2008, 05:41:43 pm »
Ved at Chris fra MCG har hentet baneracer i UK. Spørg evt. ham

SørenG
Han har købt en gademaskine.. så han kørte den hjem. (hvilket er dt billigste rent transport mæssigt

Hør lige Lars her han er en fin fyr http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=85858

Har allerede lidt igang med ham.. men det er jo pludselig i den nærmeste fremtid :)

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #4 Dato: Juni 19, 2008, 09:01:39 pm »
Hov... Du glemmer let nogle ret relevante oplysninger, gør du ikke? Hvad skal du have hentet?  :innocent:

Ellers kan det være "aarfeldt" på trackdayriders.dk kan hjælpe dig. Han har både prøvet fragtmænd, hvor sælger bandt den til færgen og han slap den fri og så har han også hentet en der ovre, så måske han har nogle gode ideer til hvordan det går godt og let.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
    • www.peets.dk
« Svar #5 Dato: Juni 19, 2008, 10:22:33 pm »
Hov... Du glemmer let nogle ret relevante oplysninger, gør du ikke? Hvad skal du have hentet?  :innocent:

Måske en MC  ;)

Helge

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Juni 20, 2008, 04:38:34 pm »
ved ikke med mc fragt. men DSV/DFDS gjorde et fornemt stykke arbejde med at fragte en masse at mit skrammel til Australien.
i Australien med cbr 600

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #7 Dato: Juni 20, 2008, 10:41:21 pm »

Måske en MC  ;)

Kunne jeg jo næste læse mig frem til, men noget at det samme som nu, bare nyere - eller er du ved at skifte mærke, eller hvad regner du med det bliver til?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.