Forfatter Emne: Hjælp til bytte pris  (Læst 1814 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Brian Lund

• Roadracer
Hjælp til bytte pris
« Dato: Maj 08, 2008, 09:27:17 am »
Jeg står pt. og har en dialog med en forhandler omkring at bytte min SV med en ældre R1. Han har nu skrevet følgende:

Citér
tak for billeder det ser meget fornuftigt ud så lad mig høre hvordan du har
tænkt dig at handlen skal skrues sammen (byttepris) hvor r-1 eren står
nysynet

Nu er det sådan at jeg er notorisk dårlig til at forhandle priser og nu er forhandleren enda jyde, så jeg frygter jo pludseligt at stå uden cykel, men istedet for havde byttet til en trailer.

R1'eren står til 119.000,-  og han har selv en enkelt SV1000S K4 stående til samme pris, den har så gået en del mindre end min K6.

Hvad ville I foreslå jeg ligger ud med?

Min SV er en 2006 model med fuldkåbe, carbon potter, speedo healer, pazzo greb og alarm. Har gået omkring de 35.000km.

SV1000S K6 - blå.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Hjælp til bytte pris
« Svar #1 Dato: Maj 08, 2008, 01:33:00 pm »
prøv at se om du kan vride 90.000,- - 95.000,- ud af ham.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Vinholt

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Maj 08, 2008, 02:37:38 pm »
Jeg ville starte omkring de 100K, hellere for højt end for lavt...
K4, Special Corona lakering, blankpolerede og delvist lakerede fælge, LeoVince potter, luftfilter og oplagte blinklys.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17665&ipc=65340

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Maj 08, 2008, 08:47:46 pm »
Bare lige til info:

Jeg snakkede med en anden forhandler også og han meldte ud i området 70-80.000 til at starte med ved samtidig køb af en anden. Efter en del snak tror jeg dog han kan hives op på omkring de 90.000.

Syntes dog stadig det er for lidt, så vil jeg hellere sælge den rigtig billigt privat. Alt i alt, så tror jeg at jeg venter og ligger lidt penge til side og køber en nyere R1 om et par måneder, hvis ikke den første forhandler overrasker mig mere end jeg lige tror.
SV1000S K6 - blå.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #4 Dato: Maj 08, 2008, 08:58:12 pm »
Husk også, at bare fordi R1'eren "står" til noget, kan den jo nok handles lidt ned. Send evt en kammerat forbi, som skal vise interesse, og prutte lidt ved at foregive ren handel. Sælg så den anden privat, nu ved du hvor meget han vil gå ned i pris i ren handel.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Kenny

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Maj 08, 2008, 09:06:53 pm »
Jeg tror du kan forvente og få et sted mellem 85 og 90, ikke mere, forhandleren skal betale forskel moms og yde garanti, det koster lidt. klart du for mere ved og sælge privat, jeg vil tro du kan få meget tæt på de 100. Held og lykke med salget/ byttet.