Forfatter Emne: im back  (Læst 2457 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gixxer Heino

• Plastikrocker
im back
« Dato: Juli 30, 2005, 12:26:09 pm »
Så er jeg tilbage fra 2ugers ferie fra tyrkiet,og jeg kan sige så meget at der er der mother fucking varmt!! der er for vildt 35-38grader og en luft fugtighed på 4000procent eller der omkring,men jeg har jo savnet mit SVin og så kommer jeg hjem til det her pisse vejr og det klør i mig har at race.

Nå ja min lille datter hostede meget så vi blev kørt på hospitale med en af deres vogne og men vi triller der ud af i venstre vognbane bliver vi påkørt bagfra af en ambulance med udrykning,altså i tyrkiet  når der bliver kørt med sirene så kør til siden ellers bliver du skubbet af banen,vores bil slingrede et par vognbaner og så var der kontrol over bilen igen,men en spændende oplevelse var det

for at stresse af lejede jeg en 750ccm vandscuter,sådan en sjover kan altså bare flyve.... fuld hane op imod bølgen og den flyver det var total griner, sådan en gad jeg godt eje nå ja og en våddragt ville være en god ting. 8)  8)
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Oxygen

• Søndagskører
  • **
im back
« Svar #1 Dato: Juli 30, 2005, 01:09:55 pm »
Velkommen hjem  8)
Selvom vejret er mindre godt herhjemme( læs: mindre sol), var jeg nu meget glad for at komme hjem. Var i Alanya for 14 dage siden og der var som du siger, "mother fucking varmt"! Har aldrig prøvet noget lignende, men det er nok også pga. den ekstremt høje luftfugtighed, at det føles så intenst. Natten er heller ikke engang behageligt. 30-33 grader og absolut ingen vind! Vi var MEGET glade for vores aircondition  :D

Ku' du forestille dig at køre på mc dernede?? Ej vel.. Og de kører heller ikke med hjelm  :shock:
Vil mene det er den sikre død - før eller siden er det sket...
Sort SV650SK1