Forfatter Emne: Billeder  (Læst 1999 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Billeder
« Dato: August 17, 2005, 09:28:50 am »
Jeg var i Norge, for et par uger siden, i min fars hytte ved Rondane (ca. 100km nord for Lillehammer). Jeg har lagt et par billeder i mit album.

Fed tur, men de norske hastighedsbegrænsninger :roll: , 80 kmt på E6. Hvis I tager til Norge så hold jer langt væk fra Oslo, den by er IKKE sjov at prøve at finde rundt i, jeg brugte en time på at finde fra motorvejen til havnen da jeg skulle hjem. Til gengæld betaler man ikke bompenge når man er på MC.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Billeder
« Svar #1 Dato: August 17, 2005, 10:20:39 am »
det ser sgu dejligt ud, men hvordan gik det med naboerne larmede de meget ???





:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
   

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Billeder
« Svar #2 Dato: August 17, 2005, 10:53:42 am »
Der er mere larm end man skulle tro, der går får frit rundt på fjeldet og hvis man er heldig er der også en fugl:wink: .
Rondablikk Høyfjellshotell ligger lige i nærheden, knap 1 km, og om søndagen var der koncert med Sissel Kjyrkjeby (eller hvordan hun nu staver sit navn), der kunne man tale om larm, man kunne høre det højt og tydeligt ved hytten, heldigvis varede det kun ca. 45 min.

Norge kan i øvrigt anbefales varmt, der er masser af små veje og landskabet ændrer sig hele tiden. Det er dog en god idé at holde sig i nærheden af den tilladte hastighed, især i Gudbrandsdalen, da kontrollen kan være hård og bøderne MEGET store, man kan risikere at de tager kortet på stedet og det er jo ikke lovligt at køre uden...
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Bongers

  • Gæst
Billeder
« Svar #3 Dato: August 17, 2005, 11:31:25 am »
totalt fedt sted - og det mener jeg.... Skal vi ikke køre der op, i stedet for linjen næste tirsdag ??

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Billeder
« Svar #4 Dato: August 17, 2005, 11:37:17 am »
:D Hvis jeg ikke skulle på konference næste uge var jeg frisk. Jeg har stadig nøglerne...
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl