Forfatter Emne: Automatisk nummerpladeholder.  (Læst 4013 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Automatisk nummerpladeholder.
« Dato: Juni 27, 2009, 01:28:51 pm »
Jeg har lige investeret i en ZX10R fra 08. Jeg kan se at der er en lille elmotor på nummerpladeholderen, som jeg går ud fra skal hæve pladen ved høj fart? Er der nogen, som ved hvordan den fungerer, og evt. hvem der laver sådan nogen?


pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #1 Dato: Juni 27, 2009, 03:35:58 pm »
Det er nok ikke fordi det giver bedre aerodynamiske egenskaber, at nummerpladen skal løftes..   :whatever:

Og jeg tvivler på at du kan få nogle autoriserede mekanikere til at gøre det, men der er et par video-eksempler inde på mcg..
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2009, 04:57:32 pm »
Jeg har lige investeret i en ZX10R fra 08. Jeg kan se at der er en lille elmotor på nummerpladeholderen, som jeg går ud fra skal hæve pladen ved høj fart? Er der nogen, som ved hvordan den fungerer, og evt. hvem der laver sådan nogen?

mon ikke der er knap et sted der aktiverer den ?  hvad med knappen til at blinke med forlygterne?

prøv da at hør tidligere ejer hvordan det hænger sammen

CooN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #3 Dato: Juni 27, 2009, 05:40:41 pm »
Vil godt ha en der kan vende nr. pladen ved 150+ km/t  :mrgreen:

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #4 Dato: Juni 27, 2009, 11:37:57 pm »
HAHA, tror sgu ikke det er en "standard-dims", så den eneste der ved hvordan den virker er nok forrige ejer. Overhalingsblinket er nok bedste bud, pas på den ikke åbner garageporten også  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Stålkaninen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #5 Dato: Juni 28, 2009, 01:19:44 pm »
Ja det er da for at slippe udenom en fartfælde. Men fuck det, du siger bare at det var en som var ude at prøve cyklen, og du fik ikke hans navn og adresse, hvis du får en bøde. De har ingen beviser for at det er dig, med et billede af en hjelm.
Sort SV650S AK8 - Fuld kåbe - Rizoma diodeblink - Minipladeholder - Yoshimura TRS carbon og Xenon 8000k forlygter, superwhite positionslys.

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #6 Dato: Juni 28, 2009, 05:35:21 pm »
Ja det er da for at slippe udenom en fartfælde. Men fuck det, du siger bare at det var en som var ude at prøve cyklen, og du fik ikke hans navn og adresse, hvis du får en bøde. De har ingen beviser for at det er dig, med et billede af en hjelm.

Du får en bøde for ikke at ville sige hvem det er der kører, men ikke fartbøden.. Det vil jeg tro gælder selv om du siger at du ikke ved hvem det er.. Hvem er så dum at låne sit køretøj ud til en man ikke har navn på?

Den bedste løsning er at stoppe med at være en kælling og tage den straf man fortjener! 
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #7 Dato: Juni 28, 2009, 11:21:05 pm »
Ja det er da for at slippe udenom en fartfælde. Men fuck det, du siger bare at det var en som var ude at prøve cyklen, og du fik ikke hans navn og adresse, hvis du får en bøde. De har ingen beviser for at det er dig, med et billede af en hjelm.

Du får en bøde for ikke at ville sige hvem det er der kører, men ikke fartbøden.. Det vil jeg tro gælder selv om du siger at du ikke ved hvem det er.. Hvem er så dum at låne sit køretøj ud til en man ikke har navn på?

Den bedste løsning er at stoppe med at være en kælling og tage den straf man fortjener!
Man kunne holde ID i pant indtil cyklen er kommet igen.  :wink:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #8 Dato: Juni 29, 2009, 09:06:27 am »
Ja det er da for at slippe udenom en fartfælde. Men fuck det, du siger bare at det var en som var ude at prøve cyklen, og du fik ikke hans navn og adresse, hvis du får en bøde. De har ingen beviser for at det er dig, med et billede af en hjelm.

Du får en bøde for ikke at ville sige hvem det er der kører, men ikke fartbøden.. Det vil jeg tro gælder selv om du siger at du ikke ved hvem det er.. Hvem er så dum at låne sit køretøj ud til en man ikke har navn på?

Den bedste løsning er at stoppe med at være en kælling og tage den straf man fortjener!
:angel:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #9 Dato: Juni 29, 2009, 09:53:21 am »
Hæng pladen i et par stropper (midlertidig montering  :tie: ) så smækker den automatisk ud i vandret når du går til jernet!  8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

CooN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
Re: Automatisk nummerpladeholder.
« Svar #10 Dato: Juni 29, 2009, 04:52:03 pm »
Ja det er da for at slippe udenom en fartfælde. Men fuck det, du siger bare at det var en som var ude at prøve cyklen, og du fik ikke hans navn og adresse, hvis du får en bøde. De har ingen beviser for at det er dig, med et billede af en hjelm.

Du får en bøde for ikke at ville sige hvem det er der kører, men ikke fartbøden.. Det vil jeg tro gælder selv om du siger at du ikke ved hvem det er.. Hvem er så dum at låne sit køretøj ud til en man ikke har navn på?

Den bedste løsning er at stoppe med at være en kælling og tage den straf man fortjener! 

 :hand: Syntes vi har været igennem den diskution for ikke ret lang tid siden i en anden post.