Forfatter Emne: Nogle der ved hvad top farten er på en sv1000??? Hurtigere hurtigere hep hep hep  (Læst 4481 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
En SV1000s med standardgearing kan under ingen omstændigheder løbe hurtigere end 275 km/t på uret eller 252 ægte km/t målt på rullefelt.

Alt over det er manipuleret, eks med en speedohealer.  :rolleyes:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
http://sydfynsmcservice.dk/indexdele/mcdatamenu/suzukiaargange/2005/sv1000s.html

Den siger 250km/t

Den ene gang jeg prøvede, kom jeg op på 220 på speedometeret, og så spændt hjelmen så meget om hagen at jeg var ved at blive kvalt, så der stoppede jeg :)

Så er din hjelm da alt for stor? - min hjelms placering på knolden ændrer sig ikke om jeg kører 20 eller 200 ?

Det tror jeg nu ikke.. Hjelmen bliver jo presset og "rykket rundt", når man har den på, det er jo derfor man har en rem under hagen, til at holde den på plads.. Jeg vil tro det er din hjelm der er for lille :p

Najjjjj Kære Pingo...

Der er du helt galt på den.... Når du køber hjelm skal de ikke rykke sig ud af flækken om du kører 70 eller 270 km/t.... Den skal bare sidde der... Desværre er der rigtig mange mennesker hvor den rykker sig i høj fart.. Fordi den er for stor.. Eller udvidet for meget.. Og så burde det være ny hjelm.. Remmen er til for at hjelmen ikke falder af under styrt osv... Ganske som GUD skriver...

så hvis din hjelm rykker sig vil jeg anbefalde dig at købe e ny... det er jo sikkerhed frem for alt ik.