Forfatter Emne: Tak for bøden ...  (Læst 2162 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Tak for bøden ...
« Dato: August 21, 2009, 09:43:38 pm »
Fra Jyllands-Posten

Glad borger: Tak for bøden
En bilist har skrevet til Østjyllands Politi og takket, selv om et møde med en betjent kostede ham en bøde på 500 kr.

De fleste ærgrer sig over bøder, men Østjyllands Politi har netop modtaget en mail fra en bilist, som oprigtigt takker for et møde med ordensmagten, der resulterede i en bøde på 500 kr.

»I gør et fantastisk arbejde, og vi skylder jer meget mere end det, I umiddelbart kan se i lønningsposen. Fortsæt dette gode arbejde - så skal jeg nok lade være med at købe de aviser, der skælder jer ud :-),« skriver bilisten til politiet.

Taget på fersk gerning
Den pågældende blev grebet på fersk gerning i færd med at tale i håndholdt mobiltelefon på ned ad rampen til motorvejen nordvest for Århus.

Bilisten indrømmer, at han først bandede for sig selv, da han blev stoppet af en uniformeret betjent. Men politimanden optrådte så venligt, roligt og professionelt, at bilisten endte med at fortsætte med et smil på læben, skriver han.

»Jeg vil dog ikke sige, at jeg betaler med glæde - det var min egen dumhed, men I gjorde denne dumhed til en overkommelig oplevelse,« skriver bilisten til Østjyllands Politi og ønsker politifolkene »en rigtig god weekend.«

Østjyllands Politi er så glad for den opløftende mail, at den i anonymiseret form er blevet udsendt som en pressemeddelelse.


 :thumbsup:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Tak for bøden ...
« Svar #1 Dato: August 21, 2009, 10:44:13 pm »
Jyder er jo godt nok nogle nærigrøve, men alle de sorte penge skal jo bruges på et eller andet  :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

-K7-

  • Benjamin
  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
Re: Tak for bøden ...
« Svar #2 Dato: August 22, 2009, 09:16:46 pm »
han har da også været fuld, siden har har skrevet sådan  :huh:

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Tak for bøden ...
« Svar #3 Dato: August 23, 2009, 12:25:58 am »
han har da også været fuld, siden har har skrevet sådan  :huh:

næh, han har da bare fattet hvis skyld det var han fik bøden. Og så har han fået en pæn og høflig behandling.... så har man da heller ikke noget at klage over
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Re: Tak for bøden ...
« Svar #4 Dato: August 23, 2009, 10:29:14 am »
han har da også været fuld, siden har har skrevet sådan  :huh:

næh, han har da bare fattet hvis skyld det var han fik bøden. Og så har han fået en pæn og høflig behandling.... så har man da heller ikke noget at klage over

Jeps, der er kun en og takke for bøden.
Fik selv en på 2k + et klip torsdag aften på hillerødmotorvejens forlængelse.  :mrgreen:

Har dog ikke tænkt mig at sende et takke brev
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

-K7-

  • Benjamin
  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
Re: Tak for bøden ...
« Svar #5 Dato: August 23, 2009, 02:07:10 pm »
ja ja der er kun én som er skyld i man får bøder, sådan er det altid  :wink:

men at skrive tak fordi de passer deres job? ja jeg synes det er lidt mærkeligt  :whatever: politibetjente skal da have overskud nok til at lade vær med at opføre sig som idioter hvis dem de stopper er nede på jorden  :huh:

hillerødmotorvejensforlængelse er også et af de steder hvor jeg nok får en kæmpe bøde en dag  :rolleyes: men skriver ikke tak til dem hvis det skulle ske en dag  :blink:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Tak for bøden ...
« Svar #6 Dato: August 23, 2009, 08:36:12 pm »
hillerødmotorvejensforlængelse er også et af de steder hvor jeg nok får en kæmpe bøde en dag  :rolleyes:

Jeps er afprøvet...  :rolleyes:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Tak for bøden ...
« Svar #7 Dato: August 24, 2009, 07:45:08 am »
Baah...! Jeg har fået et bødeforlæg på 1500,- for at køre 65km/t på Grønningen 06:54 en fredag morgen i august - det er så en 30% overskridelse  :rant:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Tak for bøden ...
« Svar #8 Dato: August 24, 2009, 09:56:01 am »
Baah...! Jeg har fået et bødeforlæg på 1500,- for at køre 65km/t på Grønningen 06:54 en fredag morgen i august - det er så en 30% overskridelse 

Bølle  :shock:

Jeg troede ikke i ælder mennesker kørte så stærkt  :mrgreen: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Tak for bøden ...
« Svar #9 Dato: August 24, 2009, 11:52:12 am »
Baah...! Jeg har fået et bødeforlæg på 1500,- for at køre 65km/t på Grønningen 06:54 en fredag morgen i august - det er så en 30% overskridelse 

Bølle  :shock:

Jeg troede ikke i ælder mennesker kørte så stærkt  :mrgreen: :mrgreen:
Skrid snothas! Jeg har sgudda mit hår endnu! :P
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jess

  • Gæst
Re: Tak for bøden ...
« Svar #10 Dato: August 25, 2009, 08:24:01 am »
Flot... Han må da både være fuld og på stoffer, og dermed glad for at de ikke har fundet ud af det... De forskellige betjente skulle hellere smutte over og få styr på nørrebro og vesterbro, så folk kan leve et normalt liv igen.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Tak for bøden ...
« Svar #11 Dato: August 25, 2009, 08:55:04 am »
Flot... Han må da både være fuld og på stoffer, og dermed glad for at de ikke har fundet ud af det... De forskellige betjente skulle hellere smutte over og få styr på nørrebro og vesterbro, så folk kan leve et normalt liv igen.

Her er sgu betjente nok - politikerne du, politikerne! Men nu skal vi først lige have styr på Burka-forbudet. Det kan godt tage tid og er naturligvis af første prioritet.
:facepalm:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Jess

  • Gæst
Re: Tak for bøden ...
« Svar #12 Dato: August 28, 2009, 11:15:41 am »
Det skal bare indføres i en fart, og så må de se at få rydet op i alle de kvinde undertrykkende folk (muslimer) der render rundt og hæver deres understøttelse på vores regning.
Der er lavet undersøgelser der viser at det i 87% af alle tilfælde er folk af anden etnisk herkomst der laver balladen. Hvorfor skal vi betale gildet for en så stor gruppe af folk der nok mest af alt er vant til at bo i jordhuler, og slå folk ned med køller?

Det var så dagens brok, som iøvrigt var TOTAL irellevant for tråden  :lol:

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Tak for bøden ...
« Svar #13 Dato: August 28, 2009, 11:25:54 am »
Det skal bare indføres i en fart, og så må de se at få rydet op i alle de kvinde undertrykkende folk (muslimer) der render rundt og hæver deres understøttelse på vores regning.
Der er lavet undersøgelser der viser at det i 87% af alle tilfælde er folk af anden etnisk herkomst der laver balladen. Hvorfor skal vi betale gildet for en så stor gruppe af folk der nok mest af alt er vant til at bo i jordhuler, og slå folk ned med køller?

Det var så dagens brok, som iøvrigt var TOTAL irellevant for tråden  :lol:

Fuldstændig enig, også i det er irellevant for tråden  :blink:
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

-K7-

  • Benjamin
  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 68
Re: Tak for bøden ...
« Svar #14 Dato: September 01, 2009, 08:16:01 pm »
Det skal bare indføres i en fart, og så må de se at få rydet op i alle de kvinde undertrykkende folk (muslimer) der render rundt og hæver deres understøttelse på vores regning.
Der er lavet undersøgelser der viser at det i 87% af alle tilfælde er folk af anden etnisk herkomst der laver balladen. Hvorfor skal vi betale gildet for en så stor gruppe af folk der nok mest af alt er vant til at bo i jordhuler, og slå folk ned med køller?

Det var så dagens brok, som iøvrigt var TOTAL irellevant for tråden  :lol:

 :respekt: det er irrellevant for tråden, men det gør ikke noget for mig  :mrgreen: