Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVeaAdmin få Bongers til at køre mig når der er MC Tirsdag i morgen som straf for den kommentar...Du er vist Kronisk ironisk tror du jeg skal havde ødelagt mit renomme ude i byen Jeg kan da godt tage dig med i morgen - vi kan jo ikke have at du skal gå til Buddinge
Admin få Bongers til at køre mig når der er MC Tirsdag i morgen som straf for den kommentar...
Nååå.... så tror da fa'an! Kunne ikke forstå at SVea kørte grå SV'er.. Hvor var den gule henne??
Citat fra: NielSV650Nååå.... så tror da fa'an! Kunne ikke forstå at SVea kørte grå SV'er.. Hvor var den gule henne??Den gule var i biffen Og lad mig slå fast, at Bongers er en fantastisk mc´ist (Der burde vist falde en tur mere af for den bemærkning )... Og grå klæder mig så dejligt (<-- 2 ture mere???)
hvis du forstår sådan en lille frækkert
Citat fra: Bongershvis du forstår sådan en lille frækkert Du nærmer dig de 2 meter, så du er ikke så lille igen Men jeg forstår