Forfatter Emne: Monterings boltsæt til fuldkåbe??!!  (Læst 1616 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Vinther82

• Wannabe
Monterings boltsæt til fuldkåbe??!!
« Dato: Maj 03, 2010, 10:25:13 pm »
Hej Folkens.. :afro:

Jeg har været så heldige at få anskaffet mig en fuldkåbe, og nu mangler jeg et monterings boltsæt til denne.

Der er vel ikke nogen der ligger inde med et sådan et?? Eller ved hvor det kan skaffes til en rimelig pris :wink:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Monterings boltsæt til fuldkåbe??!!
« Svar #1 Dato: Maj 04, 2010, 12:16:46 pm »
Det har været oppe og vende herinde før... Jeg mindes dog desværre at konklusionen var at man ikke kunne købe dette i løsvægt. Derfor lavede den "uheldige" skribent vist selv et monteringssæt.

Du kan evt prøve at se om man kan købe kittet på www.alphasports.com som har originale og OEM Suzuki reservedele.
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rasmus Mølgaard

• Plastikrocker
    • Warfare Records
Sv: Monterings boltsæt til fuldkåbe??!!
« Svar #2 Dato: Maj 05, 2010, 11:26:29 pm »
Hej Folkens.. :afro:

Jeg har været så heldige at få anskaffet mig en fuldkåbe, og nu mangler jeg et monterings boltsæt til denne.

Der er vel ikke nogen der ligger inde med et sådan et?? Eller ved hvor det kan skaffes til en rimelig pris :wink:
Jeg ved tilfældigvis  :innocent: at de har et par stykker til at ligge ved Harrys MC i Randers... Det ser jo oss ud til at det er lige rundt om hjørnet for dig  :mrgreen: