Forfatter Emne: Kawa ER6-N ?  (Læst 4709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Olfert

• Sandt SVin
Sv: Kawa ER6-N ?
« Svar #30 Dato: Juni 28, 2010, 02:05:54 pm »
Nu har jeg aldrig haft andet end Suzuki, så jeg vil da lige høre om der virkelig er så stor forskel på byggekvaliteten på Suzuki og fek.s. Yamaha/Kawa?
Byggekvaliteten mener jeg er det samme (Honda laver dog kvali-kontakter)   :|
Der hvor Suzuki er mindre gode (=utrolig ringe) er overfladebehandlig, dette gælder både motor og alm. lak på tank, kåbe osv.
Dette ser jeg dog ikke som et stort problem, det var faktisk meningen at den skulle ha været en tur hos maleren. Men da jeg åbenbart bliver ved med at holde hjulene på asfalten trækker det lidt ud  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Kawa ER6-N ?
« Svar #31 Dato: Juni 28, 2010, 05:40:30 pm »
HM er jo død smaskforelsket i en SV650N Oldschool, men kan også godt se at den ikke længere er HELT ny :)

Hvis det er den, hun er vild med, er det dén hun skal have.
Alderen er da ligegyldig. Hvor langt kommer hun reelt til at køre? 5.000km om året? Så kan den holde mange år endnu!
Evt overskud ved billig køb kan bruges på en ny lakering i drømmefarve. Der er kun røv og tank på en naked, så det må blive en begrænset mer-udgift for drømmefarven.

... fordi selv en SV'er med Sintermetal og stålarmerede slanger bremser som en gammel Skoda i forhold til 675'eren..

Jeg har ikke prøvet 675'eren endnu, men hvis du måler bremseevnen i "tryk på hænderne", så vinder 675'eren over en Naked selv når de holder stille.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(