Forfatter Emne: Desværre endnu en tragisk ulykke!  (Læst 1491 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Desværre endnu en tragisk ulykke!
« Dato: Juli 11, 2010, 12:17:49 am »
Som flere allerede ved , var der bisættelse i går , af een af mine rigtigt gode venner, som omkom i en tragisk mc ulykke forrige fredag på vej på arbejde.
Ulykken ser desværre ud til alene at have været hans egen fejl!
Dagen i går var en meget trist , og meget hård dag for alle som kendte ham.

Her til morgen blive jeg så gjort opmærksom på at endnu en motorcyklist er afgået ved døden i en i tragisk ulykke i går aftes... 

Jeg føler virkelig med alle de efterladte, familie som venner, som står med alle de uafklarede spørgsmål!!
Mine tanker går til de efterladte...................

http://lokalavisen.dk/motorcyklist-draebt-paa-kongevejen-/20100710/artikler/100719998/1027
http://ekstrabladet.dk/112/article1375351.ece

Jeg vil gerne bruge denne tråd, til at henstille jer om at passe på jer selv og hinanden derude!

Dette er ikke en løftet pegefinger, men tænk jer om og pas på at ikke vores fælles turer udvikler sig til racer turer... 

Jeg har absolut ikke lyst til at skulle til endnu en bisættelse af nogen jeg kender..

Pas på jer selv, nyd sommeren og jeres cykler...

RP
kilosvin med div udstyr...

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
Sv: Desværre endnu en tragisk ulykke!
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2010, 09:13:02 am »
det er satme sørgeligt...... 

tænk over tøjet når i kører....

Den dræbte var 45 år, og han var iført hjelm, cowboybukser og en t-shirt.

nu med yamaha fz1 2008

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #2 Dato: Juli 11, 2010, 12:23:03 pm »
Det gør mig ked af det på dine vegne Kennet....og ja det er vildt sørgeligt for de nærmeste og vennerne når en person rives væk....
tanker til familien og vennerne...HIF.....

Og ja lad os passe på hinanden når der køres..og beklædning...ja det er måske det som redder dit liv...har set alt for mange i shorts- tshirts - gummisko de senest par dage mens jeg har kørt rundt i madkassen...

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2010, 09:55:33 pm »

Ulykken ser desværre ud til alene at have været hans egen fejl!

Først er jeg ked af at høre det og jeg bliver selv trist da jeg har selv måttet sige farvel til en mc-kammerat, da en bil kørte ud foran ham hvor han kørte hvad han måtte...   :cry:
Man glemmer det ikke lige med det samme... Jeg tænker på det hver gang en bil triller for langt frem og bremser.  :undecided:

For det andet vil jeg sige: heldigvis ser ulykken ud til alene at have været hans egen fejl!
Tænk på den bilist som overså min kammerat og nu skal leve med at være skyld i at en dengang 29 årig enke og 2 blebørn nu må undvære en alle tiders far/mand...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing