Forfatter Emne: Nyder I  (Læst 1544 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Nyder I
« Dato: November 30, 2010, 09:27:03 am »
Har ikke så meget at lave på jobbet.. Keder mig lidt.. Så tænker lige på alle jer fantastiske SVrider people...  :D

Nyder I sneen... ??

Kommer I ud og skøjter rundt i jeres biler ??

Har I fået vinterdækkene på???

Jeg selv har selvfølgelig vinterdæk på... Men synes nu stadig jeg skøjter rundt.. Som om bilen er for tung når jeg skal accelerere.. Den fedter bare...  :mrgreen:

Nyder sneen så længe den ikke er på vejbanerne.. Så må der sgu komme alt den sne der vil.. Det er jo smukt...  :P

Nå, bare lige et intetsigende indlæg her i kulden fra mig som sidder på job og hører POP FM ( der er fandme julemusik konstant ) men faktisk gør det bare een glad i låget..

hygge hejsa... og en kæmpe krammere til jer alle...

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Nyder I
« Svar #1 Dato: November 30, 2010, 11:51:26 am »
Hvem der bare var på job...ligger bare og hoster herhjemme under dynen... :brok:

Sne ..jowda..det er da dejligt med al den sne og frost.... så længe det bare et helt væk fra 1/3-2011  :mrgreen:

Vinterdæk - ja de er monteret....jeg forstår stadig ikke hvordan jeg kunne køre uden sidste år !

Selvfølgelig skrider jeg rundt - hver eneste hjørne med håndbremsen... :innocent:

Fortsat god hygge slap af dag på jobbet ...... det lyder kedeligt....

Host host....Per
« Senest Redigeret: November 30, 2010, 12:41:32 pm af Per »
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Nyder I
« Svar #2 Dato: November 30, 2010, 12:29:14 pm »
1: Nyder I sneen... ??

2: Kommer I ud og skøjter rundt i jeres biler ??

3: Har I fået vinterdækkene på???

1: Nej, ikke rigtigt... Den ligger i vejen og så er det dyrt at holde paladset varmt når det er så koldt :-(

2: Ja... Det skulle da lige være det eneste man kunne bruge sneen til i DK!

3: Bruger helårsdæk og har ikke haft nogen problemer endnu - men jeg bro trods alt også midt i KBH.

Glæææædelig forjul  :D
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4