Forfatter Emne: Årets Grisling 2010  (Læst 2587 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Årets Grisling 2010
« Dato: Marts 20, 2011, 09:11:29 pm »
Hejsa

Jeg havde den ære at overrække prisen Årets Grisling til årets julefrokost.
Normalt gives den til en newbie som er tilkommet indenfor det sidste år og har præget forummet på diverse områder, men det er så heldigt, at man selv kan vælge kriterier som prisen gives på.
For dem som ikke var tilstede fysisk eller mentalt  :mrgreen: vil jeg lige give hyldesten videre....

Mine kriterier for valget :

Initativ
Tips/Tricks
Bidrage til forummet  i generel og bred forstand
Humor
Søgende
Pattetråden (host host)

Tonny "TOB" var foregangsmand på skruedag omkring Hyperpro. Tonny er tit ude med links til tips/tricks/produkter. Han er super positiv, kan skrive med glimt i øjet og altid parat til at hjælpe og trille ture, hvis nogen mangler en makker at køre med. Tonny er så ikke helt ny i forummet..men jeg så stort på dette.
Og så var der lige Pattetråden...host host...med prisen forventer jeg og mange andre, at du kommer ud af busken og kommer med nogle gode patter i 2011.....nej ikke dine egne.

Tillykke med den lillle pokal...husk den skal stå fremme i værkstedet....   :wink:

:thumbsup: :respekt: :orkester:

Hilsen Per

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Årets Grisling 2010
« Svar #1 Dato: Marts 20, 2011, 10:05:30 pm »
Tak for æren Per :mrgreen: :thumbsup:

Pattetråden... jooo... jaaa... hvad nu, hvis man mere er til en god røv :evil: 8)
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Årets Grisling 2010
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2011, 09:52:11 am »
Tak for æren Per :mrgreen: :thumbsup:

Pattetråden... jooo... jaaa... hvad nu, hvis man mere er til en god røv :evil: 8)

LIKE!

Tillykke med prisen ;-)
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4