Forfatter Emne: Så var SVinet lige på dating  (Læst 3058 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

• Sandt SVin
Så var SVinet lige på dating
« Dato: Oktober 18, 2012, 10:36:20 am »
Ja, så skete det for mig, SVinet kom lige på ufrivillig dating med en Mercedes taxa i går - højre kåbe kyssede lige venstre fordør, da han kørte ud foran mig fra en sidevej.

I mit forsøg på at bremse blokerede baghjulet så jeg skred næsten sidelæns ind i ham.

Der er ikke sket så meget da jeg fik bremset næsten helt op, men et eller andet er trykket, for de sorte plastikpaneler ved instrumenterne passer ikke helt med kåben længere, men det er meget meget lidt...

Han mente selvfølgelig at det var min skyld, på trods af at han kommer fra en ubetinget vigepligt og krydser ind over inderbanen (1. vognbane) før han trækker videre ud i min bane. Der var nogen der holdte tilbage for ham i inderbanen, men der var kun mig i yderbanen.

Det var på Vesterbrogade ved frihedsstøtten. Han kom inde fra Hovedbanegården og ville hen i venstresvingsbanen. Jeg ville ligeud mod Rådhuspladsen.

Nogen der ved hvad der kan være sket med motorcyklen ud fra billederne??

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
Sv: Så var SVinet lige på dating
« Svar #1 Dato: Oktober 18, 2012, 03:20:44 pm »
Sikke da et fjols! Lige meget hvor mange der holder tilbage for ham skal han stadig sikre sig at der er fri bane.. Og så ved vognbane skift.. Klovn.. Håber du fik fat i nogle vidner, ellers vil han påstå det modsatte og det bliver noget være gris..
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Oktober 18, 2012, 03:44:39 pm »
Sikke da et fjols! Lige meget hvor mange der holder tilbage for ham skal han stadig sikre sig at der er fri bane.. Og så ved vognbane skift.. Klovn.. Håber du fik fat i nogle vidner, ellers vil han påstå det modsatte og det bliver noget være gris..

Jeg har et uvildigt vidne, som stod inde på midterrabatten og ventede på at krydse over mod hovedbanen, så hun stod på første parket. Og hun gav kun mig sit nummer, ikke ham :)

Til gengæld var der lynhurtigt en anden taxa, som selvfølgelig mente at det var min skyld (at jeg ikke nåede at bremse vel  :hand:) Men jeg har talt med Mondux, og de mente ikke at han var et uvildigt vidne, når han også selv var taxachauffør...
Mvh Henrik

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
« Svar #3 Dato: Oktober 18, 2012, 05:33:34 pm »
Du skulle bare have ringet efter panserne, der er åbenbart ingen der vil indrømme det er deres skyld. Håber det går og han får skylden som han bør

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #4 Dato: Oktober 18, 2012, 06:48:10 pm »
Han kørte udover en ubetinget vigepligt - skylden KAN kun være hans.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #5 Dato: Oktober 18, 2012, 07:21:55 pm »
Han kørte udover en ubetinget vigepligt - skylden KAN kun være hans.
Lige præcis.. :)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Oktober 18, 2012, 08:01:34 pm »
Det håber og regner jeg også med vil blive resultatet.

Men det er sgu dejligt at høre at andre har samme mening :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Henrik

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
« Svar #7 Dato: Oktober 18, 2012, 08:34:46 pm »
I dag bliver man sku nød til at ringe efter strisserne. Der er ingen der er ærlige nok til at indrømme deres egne fejl, sørgeligt. Godt der ikke skete mere med dig og svinet.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #8 Dato: Oktober 20, 2012, 10:06:53 am »
I dag bliver man sku nød til at ringe efter strisserne. Der er ingen der er ærlige nok til at indrømme deres egne fejl, sørgeligt. Godt der ikke skete mere med dig og svinet.
især ikke taxachauffører